۰

جو بایدن: در انتخابات 2020 آمریکا شرکت نمی کنم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۷
به گزارش عصر تعادل، «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور دموکرات و پیشین آمریکا در یک سخنرانی در ایالت نیوهمپشایر به هم حزبی های خود اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت نخواهد کرد.

عدم تمایل جو بایدن به رقابت در عرصه انتخاباتی ۲۰۲۰ با یأس و اعتراض دموکراتهایی روبرو شد که امیدوار بودند وی در آینده ای نزدیک در این رقابتها شرکت نماید.

گفتنی است رهبرانی که نخستین دیدارهای سیاسی خود را در ایالت نیوهمپشایر برگزار می کنند، اغلب مورد توجه افکار عمومی آمریکا قرار گرفته و حدس و گمانهایی را در خصوص نامزدی احتمالی خود به اذهان متبادر می نمایند؛ زیرا ایالت نیوهمپشایر نخستین ایالت در آمریکا است که آرای خود را برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری به صندوق می اندازد.

جو بایدن در ادامه سخنرانی خود از برنامه هایش برای جمع آوری کمک مالی جهت فعالیت حزب دموکرات در سطوح مختلف دولت، احیاء و اعاده آداب دانی در فرآیند سیاسی و متوازن سازی ایده آلیسم مترقی با تقاضاهای دموکراتیک در میان رأی دهندگان طبقه کارگر سخن گفت.

جو بایدن در این باره گفت: «می دانم که ما بطرز مأیوس کننده ای متفرق به نظر می رسیم. می دانم که به طرز ناامید کننده ای در یک بازی مرگ سیاسی گیر افتاده ایم و نمی توانیم بفهمیم که چگونه می توان از آن نجات یافت... من همیشه باور داشته ام زمانی که به عنوان آمریکای واحد عمل کنیم، ما قدرتمندترین هستیم».
کد مطلب : ۱۲۵۹۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.