۰

همه شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
به گزارش عصر تعادل،در شرایطی که تیم‌های اروپایی روزهای پایانی لیگ‌های معتبر این قاره را دنبال می‌کنند و تقریبا تکلیف قهرمان اکثر کشورها نیز مشخص شده، کار برای جذب ستاره‌های فوتبال اروپا از همین حالا آغاز شده است. از چند هفته قبل شایعات زیادی پیرامون انتقال‌های بزرگ تابستانی مطرح شده و باید دید درنهایت کدام‌یک از این گمانه زنی‌ها به واقعیت می‌پیوندد و چه باشگاه‌هایی در جذب بازیکنان مدنظر خود موفق خواهند بود.

مسی و رونالدو ماندنی هستند

همواره در سال‌های اخیر شایعات پیرامون انتقال ٢ ستاره فوتبال جهان زیاد بوده اما به نظر نمی‌رسد آنها در‌سال ٢٠١٧ تصمیم به جدایی داشته باشند. رونالدو اخیرا قرارداد خود را تا‌سال ٢٠٢١ با رئال تمدید کرد تا خیال زیدان و پرس بابت ماندن او در جمع کهکشانی‌ها تا ٤‌سال آینده راحت شود. از سوی دیگر لیونل مسی که گفته می‌شد شاید به خاطر پرونده‌های مالیاتی تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد، طبق گفته مدیران بارسلونا قرارداد خود را در هفته‌های آینده تمدید خواهد کرد.

ستاره‌های مدنظر بارسا و رئال

با توجه به این‌که غول‌های اسپانیایی در سال‌های اخیر نه‌تنها در لالیگا بلکه در فوتبال اروپا رقابت تنگاتنگی دارند و در سال‌های اخیر نیز تقریبا بی‌رقیب بوده‌اند، در نقل‌وانتقالات نیز رقابت سختی بین آنها وجود دارد. اولین پستی که از نظر رئالی‌ها نیاز به ترمیم دارد، دروازه است. بحث انتقال داوید دخیا به رئال از‌سال قبل مطرح بود و سرانجام نهایی نشد اما به نظر می‌رسد این بار تقریبا کار تمام شده است. در همین راستا هم منچستریونایتد به دنبال دروازه‌بان جدید است و هم ناواس دروازه‌بان فعلی مادریدی‌ها پیشنهادات زیادی را دریافت کرده است. شاید بزرگترین خرید رئال در تابستان ٢٠١٧ می‌تواند ادن ازارد،‌هافبک خلاق چلسی باشد که هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. البته دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس نیز مدنظر زیدان است. برناردو سیلوا، ستاره موناکو که همراه تیمش به نیمه‌نهایی اروپا هم رسیده، بازیکنی است که رئال و بارسا بر سر جذب او رقابت می‌کنند. از سوی دیگر بارسلونا که هنوز وضع نیمکتش بعد از خروج انریکه مشخص نیست، روی مهره خاصی دست نگذاشته و بیشتر در اندیشه حفظ ستاره‌های خود ازجمله نیمار است.

بازار داغ تیم‌های منچستری

تیم‌های بزرگ شهر منچستر که در فصل جاری با روی کار آوردن مورینیو و گواردیولا نتوانستند به نتیجه دلخواه خود برسند، برای‌سال آینده به دنبال تقویت تیم خود و جذب ستاره‌های جدید هستند. کسپر اشمایکل دروازه بان لسترسیتی و کیلور ناواس دروازه‌بان رئال جزو گزینه‌های هر ٢ تیم محسوب می‌شود. مورینیو که حالا ایبراهیموویچ را هم به دلیل مصدومیت برای فصل بعد از دست داده، دستور جذب بازیکنانی چون ایسکو را از رئال، گریزمان از اتلتیکو و خامس از رئال را داده است. همچنین شایعاتی پیرامون پیشنهاد نجومی شیاطین سرخ برای جذب نیمار نیز شنیده می‌شود. از سوی دیگر منچسترسیتی جذب بازیکنانی چون اوبامیانگ ستاره دورتموند، الکسیس سانچز از آرسنال و چند ستاره دیگر را دنبال می‌کند.

در انتظار انتقال‌های بزرگ

آرسنال که گفته می‌شود دیگر به همکاری‌اش با ونگر ادامه نخواهد داد، جذب کریم بنزما از رئال را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین شنیده می‌شود آردا توران خرید احتمالی توپچی‌ها برای جانشینی مسعود اوزیل است. اینترمیلان که در سال‌های اخیر از سطح اول فوتبال اروپا کنار رفته، اقداماتی را برای بستن یک تیم پرستاره برای فصل آینده آغاز کرده و گفته می‌شود با تیم‌های بزرگ اروپایی برای جذب ستاره‌های نامدار رقابت می‌کند. همچنین فابرگاس و ادین ژکو از گزینه‌های خرید تیم همشهری اینتر یعنی میلان هستند. در فوتبال فرانسه نیز بزرگترین انتقال احتمال پیوستن مسعود اوزیل از آرسنال به پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.
کد مطلب : ۱۲۵۹۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.