۰

واعظی: دولت مخالف فیلتر شدن «اینستالایو» است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷
به گزارش عصر تعادل،محمود واعظی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مزایای پخش زنده اینستاگرام گفت.
 
واعظی نوشت: 
 
 
استوری لایو یک ویدئوی زنده است که از گوشی خود برای فالورهایتان پخش (استریم) می‌کنید. این قابلیت برای برقراری ارتباط با هواداران اینستاگرامی بهترین راه است. گفتنی است استوری لایو به اینترنت نسبتاً پرسرعتی نیاز دارد و در غیر این‌صورت با مشکل کندی و قطعی تصویر مواجه خواهید شد.
 
در خلال برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری، نامزدهای انتخاباتی از راه های متعدد و از رسانه های گوناگونی برای تبلیغات خود استفاده می کنند و امروزه با به روز رسانی شبکه اجتماعی اینستاگرام و وجود سرویسی به عنوان استوری لایو یا همان پخش زنده اینستاگرام،از این راه ضمن تبلیغ خود  تعامل دوسویه با مخاطبان خود برقرار می کنند.
 
در همین راستا محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و ضمن بیان مزایای این سرویس عنوان کرد: "در برهه برگزاری انتخابات سرویس زنده اینستاگرام یکی از سرویس‌های مؤثر است."
 
واعظی نوشت:
 
 
"در برهه برگزاری انتخابات سرویس زنده اینستاگرام یکی از سرویس‌های مؤثر است که همه کاندیدا‌ها در حال استفاده از آن برای تبلیغات خود هستند و سیاست قطعی دولت بر استمرار جدی این خدمات است، استفاده از ابعاد مثبت شبکه‌های اجتماعی و فضا‌ی مجازی راهبرد دولت تدبیر و امید برای دسترسی آزاد به اطلاعات است."
 
واعظی: دولت مخالف فیلتر شدن اینستالایو است 
کد مطلب : ۱۲۶۰۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.