۰

هشدار درباره وقوع سیل در شمال غرب کشور

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
هشدار درباره وقوع سیل در شمال غرب کشور
به گزارش عصر تعادل، بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در این باره گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص بارش باران و رگبار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های شمال غرب کشور به ویژه استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و... به تمامی شهروندان هشدار داده می‌شود که از اسکان در مسیر رودها و حاشیه رودها طی امروز و فردا جدا خودداری کنند.
وی اضافه کرد: آن دسته از شهروندانی که قصد سفر به این مناطق را دارند بهتر است سفر خود را طی امروز و فردا به تعویق بیندازند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از شهروندان نیز درخواست کرد که حتما اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌ها را پیگیری کرده و هشدارها و دستورالعمل‌های پلیس و دیگر امدادگران توجه کنند.
هشدار هلال احمر درباره بارش شدید باران و سر ریز شدن سدها در استان‌های غرب و شمال غربی کشور
 
مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و سر ریز شدن سدها در برخی استان‌های غرب و شمال غربی کشور  به جمعیت‌های هلال احمر استانی برای آمادگی بیشتر برای مواجهه با حوادث احتمالی هشدار داد.
 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این اطلاعیه‌ به جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان شرقی و غربی، شمال لرستان،کردستان،کرمانشاه،همدان، اصفهان، زنجان و قزوین برای آمادگی بیش از پیش در مواجهه با حوادث احتمالی هشدار داد.
بنابراین گزارش، روز روز سه شنبه بارش شدید باران و احتمال سرزیر شدن سدها در جنوب آذربایجان شرقی و غربی، شمال لرستان،کردستان،کرمانشاه،همدان،زنجان و قزوین وجود دارد. 
اطلاعیه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، پیش بینی هواشناسی را از امروز تا روز بعد از ظهر چهارشنبه به شرح زیر اعلام کرده است:
سه شنبه: بارش شدید باران و احتمال سرزیر شدن سدها در جنوب آذربایجان شرقی و غربی، شمال لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان و قزوین
از بعدازظهر سه شنبه الی ظهر چهارشنبه: بارش شدید باران و تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، شمال ایلام، غرب اصفهان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان و زنجان
کد مطلب : ۱۲۶۰۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.