۰

جدیدترین نمایشگر LG با نمایش همزمان 4 تصویر

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷
به گزارش عصر تعادل، ۴۳UD۷۹-B جدیدترین مانیتور کمپانی LG است که با استفاده از آن می‌توانید چهار تصویر را بطور همزمان در کنار یکدیگر مشاهده کنید.
 
 جدیدترین نمایشگر LG با نمایش همزمان 4 تصویر
 
 
نمایشگر مذکور دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه بوده و قابلیت نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد، به علاوه این مانیتور ۴۲.۵ اینچی برای نمایش بازی‌های ویدیویی دارای حالت ویژه‌ای بوده که  از کیفیت عالی و تثبیت‌گر رنگ‌های تیره برخوردار است. در مانیتور ۴۳UD۷۹-B پردازنده گرافیکی رادئون و فناوری همگام سازی فری سینگ شرکت ای ام دی بکار رفته تا مانع از تاخیر در بروزرسانی تصاویر شود.

این نمایشگر دارای دو ورودی HDMI 2.0، دو ورودی HDMI 1.4، یک پورت DisplayPort 1.2a port و یک پورت USC-C port است. امکان نمایش چهار تصویر همزمان در این نمایشگر با استفاده از پرت‌های ذکر شده به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود. پیکربندی ابعاد این چهار تصویر و نیز امکان مشاهده آنها به صورت تصویر به تصویر هم برای این مانیتور درنظر گرفته شده است.
 
جدیدترین نمایشگر LG با نمایش همزمان 4 تصویر 
 
 
با استفاده از دو پورت USB 3.0، نمایشگر ۴۳UD۷۹-B می‌تواند دو رایانه با استفاده از یک موس و صفحه کلید نیز را کنترل کند. یک بلندگوی توکار Harman Kardon و یک ریموت کنترل از دیگر امکانات این نمایشگر است.

تقریبا از دو هفته‌ی دیگر LG فروش ۴۳UD۷۹-B را در ژاپن با قیمت ۷۴۵ دلار آغاز می‌کند، البته قیمت آن برای کاربرانی که صفحه نمایش را پیش خرید کنند ۷۰۰ دلار خواهد بود.
کد مطلب : ۱۲۶۲۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.