۰

تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مرسدس A کلاس

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
به گزارش عصر تعادل، کمتر از دو هفته تا شروع نمایشگاه خودرو فرانکفورت باقی مانده که هر روز، تصاویری جاسوسی از خودروهای جدید و شاخصی مثل مدل M5 ب‌ام‌و و پورشه ۹۱۱ را می‌بینیم. به تازگی تصاویری از خودرویی جدید در رسانه‌های خارجی منتشر شده که ادعا می‌شود به قوی‌ترین مدل A کلاس، یعنی AMG مربوط می‌شود. در این خودرو، بیشتر قسمت‌های بدنه با استیکر و برچسب پوشانده شده است. به همین دلیل، نمی‌توان با قاطعیت در مورد ویژگی‌های طراحی این خودرو نظر داد.
 
تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مدل A کلاس مرسدس‌بنز 

در نمایشگاه خودرو نیویورک، مرسدس‌بنز از کاسنپت جدید A کلاس رونمایی کرد که در کلاس خودروهای سدان قرار داشت. اما با دیدن تصاویر جاسوسی می‌توانیم متوجه شویم که این خودرو با نمونه معرفی شده فرق دارد و در کلاس هاچ‌بک محسوب می‌شود. این خودرو از پلت‌فرم جدید MFA2 بهره می‌برد که در مقایسه با پلت‌فرم‌های حاضر، کمی سبک‌تر است. بنابراین وزن این اتومبیل از نمونه‌های استاندارد A کلاس کمتر خواهد بود.
 
تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مدل A کلاس مرسدس‌بنز 

بنا به ادعای سایت Carmagazine، این خودرو احتمالا از پیشرانه A40 AMG بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند توانی در حدود ۳۰۰ اسب‌بخار تولید کند. هم‌چنین احتمال دارد مرسدس‌بنز، این خودرو را در کنار پیشرانه A40 AMG، به پیشرانه A45 AMG هم مجهز کند. توان این پیشرانه در حدود ۴۰۰ اسب‌بخار است. حدس و گما‌ن‌هایی در مورد معرفی مدل پلاگین هیبریدی وجود دارد که از یک پیشرانه ۳ سیلندر استفاده می‌شود. مجموع این مشخصات فنی باعث می‌شود که این نسخه از نمونه متداول، بازدهی و شتاب بیشتری داشته باشد. در نمای جلو، می‌توانیم دریابیم که مرسدس‌بنز از دریچه هوایی بزرگ‌تر برای سپر جلو استفاده می‌کند. هم‌چنین، دیسک‌های ترمز چرخ‌ها و دو لوله اگزوز این اتومبیل نسبت به نمونه استاندارد بزرگ‌تر است.
 
تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مدل A کلاس مرسدس‌بنز 

در نمای داخل، باز هم شاهد پوشانده شدن بخش زیادی از ادوات کابین هستیم. با این وجود احتمال می‌رود که دو صفحه نمایش دیجیتالی همانند مدل‌های S و E کلاس استفاده شده باشد. هم‌چنین کلیدهای فیزیکی زیادی روی فرمان این خودرو به چشم می‌خورد. این خودرو می‌تواند رقیبی جدی برای آئودی S3 و گلف GTi باشد. تا نهایی شدن این اخبار، کمتر از دو هفته زمان باقی مانده و احتمالا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، شاهد رونمایی از این نسخه قدرتمند A کلاس خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تصاویر جاسوسی این خودرو را ببینید.
 
تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مدل A کلاس مرسدس‌بنز 
 
تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مدل A کلاس مرسدس‌بنز
کد مطلب : ۱۲۶۲۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.