رئیسی: برای یارانه، به مجلس لایحه می‌دهیم

13 ارديبهشت 1396 ساعت 22:21

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امر بر کسی مشتبه نشود؛ سایه جنگ را حضور مردم از سر کشور برداشته و این مربوط به فلان قرارداد و مذاکره نیست.


به گزارش عصر تعادل، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در استان لرستان و در جمع مردم خرم‌آباد با بیان اینکه ایران اسلامی امروز همه دشمنان را به وحشت انداخته است، اظهار داشت: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشته حضور عزت مندانه مردم بصیر است.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی در جمع مردم خرم‌آباد در ادامه می‌آید: 

*آنچه دشمن را در برابر ملت ایران ناتوان کرده حضور جوانانی است که حاضرند در هر عرصه‌ای برای انقلاب خطر کنند.

*امر بر کسی مشتبه نشود؛ سایه جنگ را حضور مردم از سر کشور برداشته و این مربوط به فلان قرارداد و مذاکره نیست.

*امروز اگر کسی مشکلات مردم را نمی داند در خیابان های خرم آباد و کوهدشت قدم بزند و جوانان آماده به کار را که زمینه کار ندارند ببیند.

*چرا مراکز تولیدی یکی بعد از دیگری باید تعطیل شوند و فضای کسب و کار وجود نداشته باشد؟

*باید برای باز کردن قفل ها منتظر دیگران شد؟ حضور مردم همه قفل ها را خواهد شکست.

*اگر چرخ های اقتصاد حرکت کرد و تورم و رکود نبود این معنایش آرامش داشتن است نه اینکه حرکت و فعالیت اقتصادی نداشته باشید و بگویید کشور آرامش دارد.

*اگر چرخ های اقتصادی بچرخد مردم احساس می‌کنند که دغدغه ای برای نان و مسکن و شغل آنان وجود ندارد.

*ظرفیت های زیادی در کشور هست و اگر این ظرفیت در زمینه پتروشیمی آزاد شود هزاران شغل می تواند ایجاد کند.

*پول های کشور به جای اینکه برای تولید و اشتغال هزینه شود بدون نظارت به افراد بد حساب به عنوان وام داده شد.

*در صورت لزوم برای افزایش یارانه محرومین به مجلس لایحه می‌دهیم؛ برخی فکر می‌کنند ما منابع را پیش بینی نکردیم ولی در مورد رفع بیکاری و فقر و ... همه منابع را پیش بینی کرده و از آن دفاع می‌کنیم.

*تک تک مردان و زنان ستاد من هستند، اگر کسی احساس کرد این طلبه خدمتگذار می‌تواند کاری کند و صداقت در کلام دیدند خداوند متعال قلب ها را هدایت می‌کند.

*امروز نه فقط جوانان و بلکه بازنشستگان ما نیز با مشکلاتی در صندوق ها روبرو هستند، بسیاری از وزرا گفته اند که نیمی از ظرفیت تولید کشور خوابیده است.

*صادرات غیرنفتی کشور در این دولت 10 درصد کاهش پیدا کرده است،‌ یک عزم و اراده انقلابی برای حل مشکلات کشور نیاز است، ما برای استان های محروم با توجه به منابع آنها برنامه داریم.

*این وضعیت زندگی و بیکاری و فساد اداری در شان ملت بزرگ ایران نیست، می‌خواهیم دیگر خجالت مردان بیکار در برابر خانوادشان را نبینیم.

*ما می‌خواهیم دولتی باشد که هم کار کند و هم کار ایجاد کند، دولت ما دولت تاجران نخواهد بود.

*خودم و همکاران من در ابتدای دولت باید اعلام میکنیم چه داریم، دولتمردان من هرگز نباید در بخش خصوصی فعال باشند و فقط باید کار و خدمت کنند.

*مگر با 45 هزار تومان می شود زندگی کرد و حتما شرایط باید به نفع ضعفا تغییر کند.

*مسائلی و معضلاتی که آقایان می‌گویند حل نمی‌شود را حل خواهیم کرد.

*برای فیلم تبلیغاتی اعلام کردم که نیازی به معرفی من نیست و می‌خواهم که شرایط و وضعیت بیکاری و فقر و عدم توجه به آنها را به مردم معرفی کنید.

*مردم خودشان در روز 29 اردیبهشت تصمیم خواهند گرفت، دولت کارو کرامت کار می کند تا کرامت نسل جوان و مردان و زنان کشور حفظ شده و فقر و بیکاری از بین برود و دولتی در تراز دولت اسلامی ایجاد شود.

*کلیدها به قفل ها زده خواهد شد و قفل های کشور را می گشاییم.

* اولین گام تغییر به اراده مردم و در روز انتخابات بستگی دارد، درگام بعد همه مردم باید در بخش های مختلف به میدان بیایند تا تغییر در وضعیت معیشت مردم اتفاق بیفتد.


کد مطلب: 126241

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/126241/رئیسی-یارانه-مجلس-لایحه-می-دهیم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir