۰

چرا استقلالی ها به حضور کاوه امیدوار هستند؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴
به گزارش عصر تعادل، در حالی که فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می شود بحث تمدید قرارداد مهاجم استقلال به بحث روز این باشگاه تبدیل شده است.
 
کاوه رضایی بدون تردید یکی از بهترین و کامل‌ترین بازیکنان این فصل استقلال است. بازیکنی که با 7 گل و 8 پاس گل در این فصل امتیازهای زیادی برای تیمش کسب کرده است و همین موضوع باعث شده که علیرضا منصوریان اصرار کند که هرطور که شده قرارداد این بازیکن تمدید شود.
 
اما در این بین گفته می شود کاوه رضایی چندان تمایلی به ماندن در استقلال ندارد و ممکن است در فصل نقل و انتقالات ترجیح بدهد در تیم دیگری بازی کند اما نکته جالب این است که بندی در قرارداد ستاره این فصل استقلال وجود دارد که آبی‌ها را امیدوار به ماندن این بازیکن می کند.
 
در قراردادی که رضایی با استقلال امضا کرده است بندی آمده که او در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی در پایان و وسط فصل می تواند آبی ها را ترک کند اما در صورتی که این بازیکن بخواهد در ایران بازی کند، باید اولویت مذاکره را با آبی‌ها بگذارد.
 
البته این بند از قرارداد به شرطی عملی می شود که باشگاه استقلال به تعهدات خود نسبت به این بازیکن پایبند باشد که با توجه به شرایطی که این فصل به وجود آمده آبی ها مشکل عمده ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن نخواهند داشت.
 
قرارداد کاوه رضایی با استقلال یک میلیارد و 600 میلیون تومان است که تا این لحظه حدود یک میلیارد و 300 میلیون آن پرداخته شده است و او نمی تواند گله‌ای درباره مسائل مالی داشته باشد چراکه به گفته مدیران باشگاه قرارداد او به زودی تسویه می شود.
 
شرطی که باشگاه استقلال در قبال کاوه رضایی باید رعایت کند این است که برای فصل دوم 20درصد مبلغ قراردادش را اضافه کند و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به این بازیکن بدهد که برآورده کردن این شرایط چندان برای آبی‌ها دور از دسترس نیست.
 
با توجه به قراردادی که کاوه رضایی با استقلال امضا کرده است، در صورتی که این بازیکن پیشنهاد قابل توجهی از اروپا نداشته باشد به احتمال فراوان فصل بعد هم با پیراهن آبی در میادین حاضر خواهد شد.
کد مطلب : ۱۲۶۲۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.