۰

تغییرات کرانچار در خط دفاع سپاهان

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
به گزارش عصر تعادل،تغییرات گسترده در خط دفاع سپاهان . این هدف اصلی کرانچار در فصل نقل و انتقالات است. شجاع خلیل زاده و موسی کولی بالی می‌روند و دو مدافع جدید جذب می‌شوند. کرانچار روی حسین مرادمند و محمد طیبی برای ساختن خط دفاعی قدرتمند حساب باز کرده و آنها را مد نظر قرار داده است. این انقلاب بزرگ کرانچار در خط دفاع است. سپاهان اگر می‌خواهد در لیگ هفدهم به موفقیت برسد نیاز به این تغییرات دارد. تغییراتی با نظر کرانچار. سرمربی موفق سپاهان که همیشه انتخاب‌های صحیح و هوشیارانه‌ای انجام داده است.

تغییرات گسترده در خط دفاع سپاهان. این هدف اصلی زلاتکو کرانچار در صورت امضای قرارداد جدید با سپاهان است. کرانچار که هنوز با مدیران سپاهان چانه می‌زند تا بهترین توافق ممکن را انجام بدهد، برای خط دفاع این تیم در لیگ هفدهم برنامه‌های بسیاری در سر دارد.

کرانچار ابتدا قصد دارد شجاع خلیل‌زاده را راضی به تمدید قرارداد کند. شجاع از مدافعان مورد علاقه مربیان کروات است. زمانی میروسلاو بلاژویچ در مس کرمان او را بهترین مدافع ایران نامید و سپس برانکو ایوانکوویچ بارها برای جذب او ابراز علاقه کرد. اعتقاد زلاتکو کرانچار نیز به خلیل زاده بارها اثبات شده است.

خلیل زاده اما سودای بازی در پرسپولیس را در سر دارد. درباره او می‌گویند حتی توافق هم کرده و نخستین بازیکنی است که قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت می‌کند. خروج شجاع از فهرست سپاهان تقریبا قطعی است، هر چند همچنان مدیران این باشگاه و زلاتکو کرانچار تلاش می‌کنند نظر خلیل زاده را تغییر بدهند.

با جدایی خلیل زاده، موسی کولی بالی نیز از سپاهان می‌رود. مدافع اهل مالی که در استقلال خوزستان درخشید و همراه با محمد طیبی سد محکمی در خط دفاع این تیم ساخت، در سپاهان انتظارها را برآورده نکرد. کولی بالی درخشش دوران حضور در استقلال خوزستان را تکرار نکرد و همین عامل سبب شده تا کرانچار نام این مدافع 25 ساله را در در فهرست خروج قرار بدهد.

سپاهان این فصل در 29 بازی 32 گل دریافت کرده. یعنی بیشتر از یک گل در هر بازی که برای این تیم نمی‌تواند آمار مناسبی باشد. به همین دلیل هم هست که زلاتکو کرانچار علاقه‌ای به حفظ موسی کولی بالی ندارد. کولی بالی با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد باید تیم جدیدی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند. تیمی که شاید عبدا... ویسی سرمربی‌اش باشد.

با جدایی این مدافع حالا یک سوال پیش می‌آید. اینکه کدام مدافعان در تفکرات کرانچار جا دارند و او برای فصل جدید خواهان جذب شان است؟ نام دو مدافع پررنگ‌تر از دیگران است. محمد طیبی که هم ابتدای فصل از سپاهان پیشنهاد بازی دریافت کرد و هم نیم فصل و با انتشار شایعه حضور خلیل زاده در پرسپولیس.

طیبی کاپیتان استقلال خوزستان و بهترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود. مدافعی که سالهاست با مشکلات مالی استقلال خوزستان کنار آمده و در این تیم مانده. به نظر صبر او لبریز شده و به همین دلیل با سپاهان مذاکراتی انجام داده تا پیراهن این تیم را بر تن کند. طیبی که یکی از مدافعان مورد نظر کی‌روش برای حضور در اردوهای تیم ملی نیز هست با حضور در سپاهان می‌تواند بیشتر در چشم باشد و توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

مدافع بعدی که مد نظر کرانچار است حسین مرادمند نام دارد. مدافع سابق سپاهان که دو فصل فوق‌العاده را با پیراهن پدیده سپری کرده و حالا در 23 سالگی با پیشنهاد بازگشت به اصفهان مواجه شده. مرادمند فوتبال خود را در تیم‌های پایه سپاهان آغاز کرد و پله پله به تیم اصلی رسید. بازی در لیگ برتر، در زمان مربیگری کرانچار و حسین فرکی باعث شد تا او نام خود را به‌عنوان یکی از مدافعان آینده دار فوتبال ایران سر زبان‌ها بیندازد.

کسب تجربه در پدیده و رسیدن به پختگی، دلایل جدایی مرادمند از سپاهان بود. حالا کرانچار روی او و محمد طیبی برای ساختن خط دفاعی قدرتمند حساب باز کرده و آنها را مد نظر قرار داده است. این انقلاب بزرگ کرانچار در خط دفاع است. سپاهان اگر می‌خواهد در لیگ هفدهم به موفقیت برسد نیاز به این تغییرات دارد. تغییراتی با نظر کرانچار. سرمربی موفق سپاهان که همیشه انتخاب‌های صحیح و هوشیارانه‌ای انجام داده است.
کد مطلب : ۱۲۶۲۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.