۰

بازی The Division رایگان می‌شود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
به گزارش عصر تعادل، بر اساس بیانیه کمپانی یوبی سافت، بازی Tom Clancy’s The Division در پایان هفته جاری به صورت محدود و رایگان قابل دسترس خواهد بود. این فرصت خوبی برای علاقه مندانی که تا به امروز موفق به خرید این عنوان ویدیویی آنلاین چند نفره نشدند و یا در خصوص خرید آن مردد هستند، به شمار می رود چرا که به مدت ۶ ساعت به گیم پلی کامل بازی دیویژن دسترسی خواهند داشت.
 
بازی The Division رایگان می‌شود 
 

کمپانی فرانسوی یوبی سافت برای افزایش کاربران و فروش بازی Tom Clancy’s The Division اینبار قصد انتشار نسخه رایگان و آزمایشی بازی را دارد. این شرکت در روز ۴ می سال میلادی جاری مصادف با ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۶ نسخه آزمایشی و رایگان بازی دیویژن را برای هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. البته توجه داشته باشید که نسخه آزمایشی این عنوان ویدیویی به صورت دائمی نیست و شما تنها تا روز ۷ می (۱۷ اردیبهشت ماه) فرصت تجربه آن را خواهید داشت. پس از همان ساعت های اولیه انتشار بازی، آن را تجربه کنید.

نسخه رایگان بازی دیویژن محدودیت محتوایی ندارد بلکه شما می توانید به مدت ۶ ساعت به تمامی محتویات بازی دسترسی داشته باشید و پس از آن اتصال شما به بازی قطع خواهد شد. همچنین اگر یک گیمر حرفه ای هستید و در کمتر از ۶ ساعت لول شما به لول ۸ (Level 8) برسد، امکان ادامه بازی وجود ندارد و اتصال به سرورهای بازی ممکن نخواهد بود. ساعت دقیق شروع نسخه آزمایشی بر اساس منطقه جغرافیا و نوع پلتفرم متفاوت می باشد. برای مشاهده ساعات دقیق انتشار نسخه رایگان بازی Tom Clancy’s The Division، تصویر زیر را مشاهده فرمایید.
 
بازی The Division رایگان می‌شود 
 
 
پیش بینی می شود در طول انتشار این نسخه آزمایشی، سازندگان تخفیف ویژه ای برای تمامی نسخه های بازی Tom Clancy’s The Division ارائه دهند. هنوز جزئیاتی در این باره منتشر نشده و باید منتظر آغاز نسخه آزمایشی بازی باشیم. شایان به ذکر است هفته گذشته کمپانی یوبی سافت فروش ویژه سری Tom Clancy را در فروشگاه پلی استیشن استور آغاز کرده بود که در طی آن، عناوینی همچون دیویژن، Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands، Rainbow Six Siege و… با قیمت های مناسبی به فروش می رفتند.

در ماه مارس امسال، شرکت یوبی سافت به صورت رسمی از انتشار سه بسته الحاقی (دی ال سی) رایگان بازی دیویژن خبر داد. این شرکت اعلام کرد که در طی سال میلادی ۲۰۱۷، سه دی ال سی متنوع به صورت کاملا رایگان برای عنوان محبوب دیویژن منتشر خواهد شد. اولین بسته الحاقی رایگان امسال بزودی برای تمامی پلتفرم ها عرضه می شود. هر کدام از این بسته های گسترش دهنده ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد.

بهتر است بدانید در سال گذشته میلادی، سه بسته الحاقی به نام های Underground، Survival و Last Stand برای این عنوان پرطرفدار عرضه گشت. اولین بسته الحاقی پولی بازی منطقه جدیدی به بازی افزود تا بازیکنان در اعماق زمین شهر آشوب زده نیویورک به مبارزه با یکدیگر بپردازند. دومین DLC چالش جدیدی به بازی اضافه کرده و بازیکنان باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا با کشتن سایر دشمنان، جان خود را حفظ نمایند.

این بازی در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. از آن تاریخ، سازندگان با انتشار بسته های الحاقی متنوع و گوناگون، گیم پلی بازی را گسترش دادند و محیط های جدیدی را به بازی اصلی اضافه کردند. هم اکنون نسخه کامل بازی با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار و نسخه سیزن پس با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر سراسر جهان به فروش می رسد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با انتشار نسخه آزمایشی رایگان بازی Tom Clancy’s The Division چیست؟ آیا شما در این فرصت پیش آمده به سراغ تجربه بازی دیویژن خواهید رفت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.
کد مطلب : ۱۲۶۳۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.