۰

فیلیپین از سازمان ملل شکایت می‌کند

تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
به گزارش عصر تعادل،دولت فیلیپین گفته که علیه سازمان ملل به خاطر اطلاع رسانی نکردن درباره ورود بازرسان حقوق بشر این سازمان شکایت می‌کند.
 
 به نقل از خبرگزاری رویترز، اگنس کالامارد، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور کشتارهای بدون محاکمه در جریان سخنرانی در یک نشست سیاست گذاری در مانیل، پایتخت فیلیپین به رویکردهای مختلف در مواجهه با قاچاق مواد مخدر پرداخت.
 
وی که به شدت از دولت فیلیپین به خاطر رویکردش برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و کشتارهای بدون محاکمه آنها انتقاد دارد، براساس یک سفر رسمی به این کشور سفر نکرده و همین مساله باعث شده تا دولت مانیل خشمگین شده و اعلام کند می‌خواهد از این هیات بازرسان سازمان ملل شکایت کند.
 
ارنستو آبیا، سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین گفت، دولت مانیل رسما در سپتامبر ۲۰۱۶ از این مخبر ویژه دعوت به عمل آورد اما وی پاسخی نداد.
 
از زمان روی کار آمدن رودریگو دوترته به عنوان رئیس جمهوری فیلیپین وی اقداماتی را برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر انجام داده و باعث کشته شدن بسیاری از آنها بدون محاکمه شده است.
کد مطلب : ۱۲۶۴۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.