۰

ادعای بی ‎اساس مقام اماراتی علیه تهران

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
به گزارش عصرتعادل، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه امارات روز یکشنبه بار دیگر در اظهاراتی بی اساس مدعی شد: سخنان تحریک آمیز مقام‎های ایرانی برای بروز خشونت در بحرین در پی محاکمه شیخ عیسی قاسم نمونه‎ای از دخالت تهران در امور منطقه است.(!)

او با ادعای اینکه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس همواره به مسائل ایران واکنشی نشان نداده‎اند مدعی شد: دخالت‎های آشکار ایران در امور منطقه تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

پیشتر پایگاه شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه نوشت: جلسه محاکمه شیخ عیسی قاسم که قرار است روز یکشنبه برگزار شود آخرین جلسه و بسیار سرنوشت ساز است.

در همین حال یکی از رهبران جمعیت الوفاق بحرین گفت: بر اساس گزارش‎های درز کرده رژیم بحرین سناریوی خطرناکی را برای پس از محاکمه شیخ عیسی قاسم تدارک دیده است.

به گفته وی دستگاه قضایی بحرین حکم سنگین زندان و همچنین تبعید اجباری از این کشور را برای شیخ عیسی قاسم در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات رژیم آل خلیفه انعکاس خطرناکی بر اوضاع داخلی بحرین خواهد گذاشت اظهار داشت: این اقدامات به ناامنی منجر می‎شود که اکنون نمی‎توان درباره آن گمانه زنی کرد.

این رهبر جمعیت الوفاق بحرین با بیان اینکه صدور حکم برای شیخ عیسی قاسم عواقب ناگواری در پی خواهد داشت تصریح کرد: ما اتهامات وارد شده علیه این روحانی برجسته را قبول نکرده و نخواهیم کرد.
کد مطلب : ۱۲۶۸۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.