۰

منتظر محصولی بی نظیر از مایکروسافت باشید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
به گزارش عصر تعادل،مایکروسافت به دنبال برگزاری یک رویداد ویژه در روز ۲ خرداد در شانگهای است. گفته می شود که این شرکت قصد رونمایی از یک محصول جدید و بی نظیر را دارد.

مایکروسافت هفته گذشته از "ویندوز ۱۰ اس” که بسیاری آن را قاتل کروم بوک ها می دانند به همراه لپ تاپ سرفیس رونمایی کرد. اکنون ردموندی ها خود را برای یک رویداد دیگر آماده می کنند. پس از نیویورک، اکنون نوبت شانگهای است که افتخار میزبانی مایکروسافت را بر عهده داشته باشد.
 
 دوم خرداد منتظر محصولی بی نظیر از مایکروسافت باشید
 

رویداد مایکروسافت در شانگهای برگزار می شود، آیا زمان رونمایی از سرفیس پرو ۵ فرا رسیده است؟

مایکروسافت به دنبال برگزاری یک رویداد با رنگ و بوی آموزشی در ۱۲ اردیبهشت و کنفرانس بیلد در هفته جاری، به دنبال برگزاری رویدادی دیگری در روز ۲ خرداد در کشور چین است. این شرکت قبلا صفحه رویدادی با هشتگ #MicrosoftEvent را ایجاد کرده است. در این صفحه تنها اشاره شده که مایکروسافت می خواهد آینده فناوری جهان را به تصویر بکشد:

انتظار می رود که مایکروسافت در این رویداد از سخت افزار جدیدی برای دستگاه های سرفیس پرده برداری کند. پانوس پانای، معاون حقوقی بخش سخت افزای این شرکت، در هنگام اعلام برگزاری این رویداد، در توییت خود از هشتگ #Surface استفاده کرده است. همچنین یوسف مهدی، معاون شرکت مایکروسافت، طی مصاحبه خود با خبرگزاری بلومبرگ گفته است که منتظر به روز شدن سرفیس پرو ۴ در آینده نزدیک باشید.

به احتمال زیاد، دستگاه Surface Pro 5 ستاره اصلی این رویداد خواهد بود، ولی فعلا همه این ها، حتی با اشاره های مستقیمی که از سمت کارکنان این شرکت شده، در حد حدس و گمان است. پل ثرات، اخیرا در توییتی اعلام کرده ست که کانکتور برق Surface Pro 5 جدید تغییری نمی کند و این دستگاه از پردازنده "کیبی لیک” اینتل استفاده کرده و هیچ قابلیت هیجان انگیزی در آن وجود نخواهد داشت.

دلیل این که چرا این شرکت پس از برگزاری نمایش خود در نیویورک اکنون قصد برگزاری رویداد در شانگهای را دارد، مشخص نیست. تقریبا تمامی دستگاه های سرفیس قبلی در شهر نیویورک رونمایی شده بودند. ممکن است تغییر در محل رونمایی از دستگاه به خاطر آن باشد که مایکروسافت قصد جلب رضایت مقامات کشور چین را داشته باشد، مقاماتی که قصد دارند مجددا مقرراتی را بر ضد شرکت های فناورانه خارجی اعمال کنند.

مایکروسافت پس از عرضه موفق لپ تاپ سرفیس در هفته گذشته، اکنون در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. این لپ تاپ که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس استفاده می کند و امکان ارتقا به ویندوز ۱۰ پرو را نیز دارد ممکن است زیاد چشمگیر و خلاقانه به نظر نرسد، ولی این دستگاه با قیمت ۹۹۹ دلاری خود به همراه مشخصات سخت افزاری قوی و طراحی صیقل یافته خود هیچ چیز از یک محصول لوکس کم ندارد.
کد مطلب : ۱۲۶۸۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.