۰

درخشان: پرسپولیس مقابل الوحده فقط به برد فکر کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
به گزارش عصر تعادل، حمید درخشان درباره دیدار فردای (دوشنبه) پرسپولیس مقابل الوحده امارات، اظهار کرد: فردا پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد، اما مطمئنا می‌تواند فردا مقابل الوحده به پیروزی برسد. این تیم پتانسیل‌ خوبی دارد و  فردا شاهد بازی خوبی از پرسپولیس خواهیم بود.

وی در ادامه‌ درباره این که آیا احتمال دارد الریان و الهلال تبانی کنند، توضیح داد: من این احتمال را رد می‌کنم اصلا امکان ندارد که این دو تیم بخواهند تبانی کنند. به‌ هر حال الهلال هم می‌خواهد به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند تا شرایطش آسان تر باشد. به همین دلیل من فکر می‌کنم که این دو تیم تبانی نخواهند کرد.

وی درباره این که پرسپولیس دوره مربیگری خودش راحت‌تر از تیم فعلی از گروه خود به دور بعد صعود کرد، گفت‌: در آن زمان ما برنامه مشخص شده‌ای برای لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. بازی در لیگ‌های داخلی با لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. به همین خاطر شرایط را طوری رقم زدیم که راحت از گروه‌مان صعود کردیم. این پرسپولیس هم مطمئنا می‌تواند به دور بعد صعود کند فقط باید به فکر برد برابر الوحده باشد و به نتایج دیگر فکر نکند.
کد مطلب : ۱۲۶۸۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.