۰

کریس پاین و میشل ویلیامز همبازی می‌شوند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
به گزارش عصر تعادل، جیمز مارش کارگردان دو فیلم مطرح «مرد روی سیم» و «نظریه همه چیز»، جدیدترین پروژه سینمایی خود را با حضور کریس پاین ستاره «پیشتازان فضا» و میشل ویلیامز بازیگر نقش «مریلین مونرو» در درام «هفته‌ای که با مریلین گذراندم» مقابل دوربین می‌برد.
 
کریس پاین و میشل ویلیامز در فیلم جاسوسی همبازی می‌شوند

تریلر جاسوسی «تمام چاقوهای کهنه» (All Old Knives) روایتگر ماجرای هنری و سلیا – یکی جاسوس سازمان سیا و دیگری جاسوس پیشین سیا است که در گذشته با یکدیگر نامزد بودند، تا این که مدت‌ها بعد از جدایی‌شان، یک شب به بهانه شام و تجدید خاطرات مشترک با یکدیگر دیدار می‌کنند؛ دیداری که بعدها معلوم می‌شود فراتر از بازگشت به عشقی قدیمی بوده و در عوض، پای توطئه‌ای شوم در میان است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، اولن استاینهاور نویسنده امریکایی رمان‌های جاسوسی از جمله رمان پرفروش «توریست»، نگارش فیلمنامه «تمام چاقوهای کهنه» را بر اساس یکی از آثار خودش با همین نام به عهده دارد. اتفاقات داستان در شهری کوچک به نام «کارمل بای دِسی» رخ می‌دهد؛ جایی که هنری و سلیا بعد از مدت‌ها با یکدیگر دیدار و در طول شام، خاطره مشترک‌شان درباره آدم‌ربایی فاجعه آمیز پرواز 127 هواپیمایی سلطنتی اردن را بار دیگر مرور می‌کنند.

در طول داستان، این پرسش مطرح می‌شود که آیا هدف هنری از این تجدید دیدار، روشن کردن آتش عشقی قدیمی بوده یا پای توطئه‌ای نامعلوم در میان است؟ همچنین، رفته رفته مشخص می‌شود یکی از این دو نفر از قرار شام جان سالم به در نمی‌برد.

ویلیامز بازیگر 36 ساله سال گذشته دو فیلم تحسین‌شده «بعضی زنان» و «منچستر بای دسی» را بر پرده سینماها داشت که در نهایت، واکنش تمجیدآمیز منتقدان و کسب نامزدی اسکار در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل را برایش به ارمغان آورد. در یک سال گذشته، کریس پاین هم به خاطر ایفای نقش در فیلم نامزد اسکار «اگر از آسمان سنگ هم ببارد» با نقدهای بسیار مثبت و تحسین منتقدان روبه‌رو شده است.

جیمز مارش پیش از آن که فیلم نامزد اسکار «نظریه همه چیز» را کارگردانی کند، به خاطر مستند برنده اسکار «مرد روی سیم» به شهرت رسیده بود. کارگردان 54 ساله بریتانیایی این روزها مشغول انجام مراحل پس‌تولید درام سینمایی «بخشش» (The Mercy) است با بازی کالین فرث و ریچل ویس مقابل دوربین رفته است.
کد مطلب : ۱۲۶۹۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.