۰

اعلام اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸
به گزارش عصر تعادل، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر تشکیل و آخرین تحولات در حوزه حج امسال بررسی شد.

در این جلسه رئیس سازمان حج و زیارت از نهایی شدن مذاکرات تیم کارشناسی مسکن با طرف‌های سعودی برای اجاره هتل‌ها در مدینه منوره و مکه مکرمه برای اسکان بیش از 86 هزار زائر ایرانی حج امسال خبر داد.

حمید محمدی افزود: لیست مدیران کاروان‌ها در سراسر کشور به همراه اولویت‌های جدید برای تکمیل ظرفیت ثبت نام روز پنج شنبه (21 اردیبهشت) اعلام خواهد شد.

وی افزود: ودیعه گذارانی که تا 21 اردیبهشت ماه روند ثبت نام خود را در بانک تکمیل کنند از روز یکشنبه (24 اردیبهشت ماه) 5 روز فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و یا دفاتر کارگزاری نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر خود اقدام کنند.

دراین جلسه مقرر شد که علاوه بر اعلام اسامی مدیران کاروان‌ها از طریق دفاتر سازمان حج و زیارت در سراسر کشور، در مورد درجه بندی کاروان‌ها و گروه‌های قیمتی نیز اطلاع رسانی لازم انجام شود.
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۲۷۰۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.