۰

مصلح: از باشگاه‌های زیادی پیشنهاد دارم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
به گزارش عصر تعادل، شایان مصلح در خصوص صعود سپیدرود رشت به لیگ برتر اظهار داشت:‌ امسال کار بسیار سختی داشتیم. اول فصل هدف تیم ما به هیچ عنوان صعود به لیگ برتر نبود و فقط تلاش می‌کردیم در لیگ دسته اول باقی بمانیم. تیم برای بقا در لیگ دسته اول بسته شد اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: هفته هفتم به صدر جدول رسیدیم و بعد از آن انتظارات از تیم ما بالا رفت. هر چه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک شدیم، این انتظار از ما بیشتر شد که ما باید به لیگ برتر صعود کنیم. خدا را شکر بعد از 25 سال توانستیم سپیدرود را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم. سپیدرود تیم پرطرفدار و ریشه‌داری است و هواداران  زیادی هم دارد. هنوز هم مردم رشت برای این صعود در شهر جشن می‌گیرند.

مدافع سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای فصل آینده دارد،‌ تصریح کرد: قرارداد ثبت شده من با سپیدرود در فدراسیون فوتبال، یک ساله بوده و اکنون به پایان رسیده است.  برنامه من برای فصل آینده منوط به این است که تکلیف سپیدرود مشخص شود، دو سال است این تیم با کمترین هزینه به لیگ بالاتر صعود می‌کند و واقعاً شرایط تیم  از لحاظ مالی اصلاً خوب نیست. شرایط به نحوی نیست که آدم بخواهد با این تیم قرارداد ببندد. ان‌شاءالله شرایط باشگاه مناسب شود و در آن صورت باید تصمیم بگیرم. شاید در سپیدرود ماندنی شدم اما اگر شرایط مناسب نباشد، ماندن در این تیم سخت است و باید به پیشنهادهای دیگر فکر کنم.

مصلح در پاسخ درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد داده است یا خیر،‌ گفت: بهتر است اسمی از تیمی نبرم. از باشگاه‌های زیادی پیشنهاد دارم اما در مورد تیم خاصی صحبت نمی‌‌کنم.

وی در مورد شایعاتی که در مورد پیوستنش به پرسپولیس مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: اولویتم سپیدرود است و منتظرم تکلیف این تیم مشخص شود تا بعد به فکر تیم‌های دیگر باشم. هر تیمی که علاقه دارد من را جذب کند، باید پیشنهادش را بدهد و تماس بگیرد تا ببینیم به توافق می‌رسیم یا خیر. دو طرف باید به توافق برسند، چه استقلال، چه پرسپولیس یا تیم‌های دیگر. مهم توافق است که باید انجام شود. بعد از آن اگر به صلاح باشد به آن تیم می‌روم و اگر هم به صلاح نبود، تیم دیگری را انتخاب می‌کنم.

مدافع سپیدرود در واکنش به این پرسش که آیا دوست دارد در پرسپولیس بازی کند یا خیر، گفت: همانطور که گفتم اولویت من سپیدرود است و در حال حاضر سپیدرودی هستم، چون تیم استانم است و در این دو سال با چنگ و دندان این تیم را بالا آورده‌ایم اما اگر شرایط آنطور که مدنظر من است نباشد، از این تیم جدا خواهم شد. پیشنهادهایی هم از چند تیم دارم و باید آنها را بسنجم و به تیمی بروم که شرایط بهتری دارد. به هر حال سال جام‌جهانی است و من هم شانسم را باید امتحان کنم تا به تیم ملی دعوت و راهی جام جهانی شوم. باید تمام تلاشم را برای رفتن به جام جهانی انجام دهم. به هر حال شانس من است و باید این را امتحان کنم. دوست دارم تیمی را انتخاب کنم که من را به تیم ملی برساند، این تیم می‌تواند  سپیدرود باشد یا باشگاه دیگری.
کد مطلب : ۱۲۷۱۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.