۰

معادله پیچیده در فوتبال ایتالیا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
به گزارش عصر تعادل، آینده سه مربی ایتالیایی در هاله‌ای از ابهام است و داستان آینده نیمکت سرمربیگری تیم‌های مطرح ایتالیایی پیچیده‌تر از گذشته شده است. روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گزارش داد روبرتو مانچینی که پس از قطع همکاری‌اش با اینتر درست 2 هفته مانده به شروع فصل جاری هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است، مورد توجه مالکین چینی باشگاه میلان قرار گرفته است.  

وینچنزو مونتلا که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی با میلان کسب نکرده، جایگاهش به شدت در این تیم متزلزل است و بر اساس این گزارش مالکین جدید باشگاه میلان به دنبال آوردن مربی بزرگی به عنوان سرمربی روسونری هستند و مانچو گزینه اصلی آنهاست.  در مقابل مونتلا که بین سال‌های 1999 تا 2009 برای رم بازی کرده است، گزینه ایده‌آلی برای سرمربیگری جالوروسی است و سرمربی کنونی میلان می‌تواند اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با تیم پیشین خود داشته باشد.

لوچانو اسپالتی هم که قراردادش با رم در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، پس از بازی شنبه تیمش هم به نوعی اعلام کرد برنامه‌ای برای ماندن در این تیم ندارد. «کوریره دلو اسپورت» بر این باور است که اصلی‌ترین گزینه مالکان چینی باشگاه اینتر در صورتی که نتوانند آنتونیو کونته و یا دیه‌گو سیمئونه را به خدمت بگیرند،اسپالتی خواهد بود.
کد مطلب : ۱۲۷۱۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.