۰

قتل در اصفهان و دستگیری در تهران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷
به گزارش عصر تعادل، پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: سارقی که 12 سال پیش دوستش را در اصفهان به قتل رسانده بود، در تهران شناسایی و دستگیر شد.
 
در ساعت 22 و 45 دقیقه 17 اردیبهشت سالجاری دستگیری یک سارق توسط شهروندان در خیابان وزرا از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 105 سنایی اعلام شد.
 
 
با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی حدودا 30 ساله قصد سرقت از یک مغازه لباس فروشی را داشته که حین خروج از مغازه شهروندان او را گرفته اند.
 
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مغازه و به دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
 
متهم به نام «سلمان . الف» ( 32 ساله ) صراحتا به سرقت مغازه اعتراف و عنوان داشت: قصد سرقت وجوه داخل صندوق مغازه و همچنین 30 دست کت و شلوار را داشتم که در لحظه ی خروج مردم مرا گرفتند.
 
 
وی در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه 12 سال پیش نیز مرتکب قتل شده، گفت: بهار سال 1384به همراه یکی از دوستانم به نام «یدالله . م» ( 28 ساله ) در حال حفر چاه بودیم که حین کار کردن مقداری خاک به داخل چاه ریخت و یدالله از داخل چاه شروع به ناسزا گفتن کرد و همین موضوع، شروع درگیری لفظی ما 2 نفر شد؛ عصبانی شدم و سنگی را که از داخل چاه بیرون کشیده بودم بر سر یدالله انداختم و پس از آن چاه را پر کرده و مقتول مدفون شد.
 
 
وی افزود: پس از آن حادثه متواری شده و به عنوان کارگر ساده در شهرهای مختلف کار کردم و در نهایت دست به سرقت زده اما گرفتار شدم.
 
 
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر اظهار کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، کارآگاهان ضمن انجام تحقیقات مجدد از متهم، موضوع قتل را از طریق پلیس آگاهی شهرستان اصفهان پیگیری کردند و مشخص شد که چنین جنایتی در سال 1384 در آن شهرستان رخ داده است. 
کد مطلب : ۱۲۷۱۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.