۰

وقتی قالیباف در برج میلاد بستنی 400 هزار تومانی می فروشد!

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
به گزارش عصر تعادل،فکر می کنم که جناب آقای رییسی هر سابقه کار و برنامه ای دارند را تلفیق کنند و به اطلاع برسانند. اینکه قوه قضاییه رسیدگی می کند و بازهم قاچاق اضافه می شود، نشان می دهد قوه قضاییه ضعیف کار کرده است.

آقای میرسلیم، روزی که گرفتیم دولت را ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا بود. توانستیم نصف کنیم. دولت مورد قبول شما قاچاق را رسانده بود به ۲۵ میلیارد دلار
 
آقای قالیباف، اگر ثابت کنید من چندصدمیلیون تومان پاداش دادم، بقیه حرفهایت را هم می پذیریم، شما عادت داری به تهمت زدن.
 
 
دولت با حقوق های نجومی چه برخوردی کرد؟ تا اعلام شد،‌خودش قوی ظاهر شد و با آن مقابله کرد.
 
 
اما شما در املاک نجومی چه کردید؟ ۲۲۰۰ میلیارد تومان املاک مردم بخشیدید به چند نفر با تخفیق. هرکس خواست به موضوع ورود کند، اجازه ندادی، ‌در ستاد مبارزه با مفاسد این موضوع مطرح شد، مجلس خواست تحقیق و تفحص کند، جلویش را گرفتید، چرا جلوی تحقیق و تفحص شورای شهر را گرفتید؟ چرا کسی که افشا کرد، گرفتید سه ما زندان انفرادی کردید.

بعد اعلام می کنند وزرا این‌جورند. اگر یک وزیر بوده، برخورد می شود. 
 
شما بیشترین تخلف را در بانک شهر انجام دادید. موسسات اعتباری را شما ایجاد کردید. می دانید بانک قوامین چه وضعیتی دارد؟ میدانید در بانک شهر چه می گذرد؟
 
 
 ▪️بانک سرمایه که سهامش متعلق به شهرداری بود و یک مفسد اقتصادی بود، آن اتفاق افتاد،‌ حالا شما مدعی فساد اقتصادی شدید؟ زمانی که در سال ۹۱ مردم دنبال دارو می گشتند، شما در برج میلاد بستنی ۴۰۰ هزار تومانی سرو می کردید،‌اگر نبود تذکر رهبری،‌ چه اتفاقی می‌افتاد؟ 
کد مطلب : ۱۲۷۳۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.