۰

دانشگاه سبز لرستان معرفی می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
دانشگاه سبز لرستان معرفی می‌شود
به گزارش عصر تعادل،فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: نقش دانشگاه در فرآیند ارتقاء تفکر صیانت از محیط زیست ممتاز و بی‌بدیل است. در این راستا تلاش داریم که در راه پیشبرد اهداف محیط زیست از بین دانشگاه‌های استان، دانشگاه سبز معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته بحث صنایع سبز، شهر سبز و خدمات سبز را در استان و کشور اجرایی شد و حال پیگیر معرفی دانشگاه سبز در لرستان هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: رسالت دانشگاه بحث آموزش است و بخش زیادی از اعضای جامعه در این مرکز تحصیل می‌کنند و به همین دلیل معرفی دانشگاه سبز در این دانشگاه‌ها دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به دانشگاه سبز یک الزام است، یادآور شد: دانشگاهی سبز خواهد بود که ضوابط و معیارهای موردنظر را رعایت کنند و بتواند آموزش‌های محیط زیستی را در کنار دیگر آموزش‌ها داشته باشد. انجام مکاتبات الکترونیکی و حذف کاغذ، ذخیره ارزی و توجه به انرژی‌های پاک مانند انرژی خورشیدی و بادی از معیارهای یک دانشگاه سبز است. با توجه به تعدد دانشگاه‌ها در سطح استان و اهمیت آموزش حفاظت از محیط زیست لزوم معرفی دانشگاه سبز در لرستان احساس می‌شود.
کد مطلب : ۱۲۷۶۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.