۰

صعود احسان‌پور، کریمی و محبی به فینال کشتی آزاد قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
صعود احسان‌پور، کریمی و محبی به فینال کشتی آزاد قهرمانی آسیا
به گزارش عصر تعادل، در ادامه‌ رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ که در دهلی پایتخت هند در جریان است، در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه‌ یازده بر صفر جی هون یون از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.
در وزن ۷۰ کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه‌ ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل اختیار نورزاف، دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه‌ ۹ بر هشت شکست خورد. وی با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت تا ابتدا به مصاف گون وو لی از کره جنوبی برود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دیدار رده بندی با غلام جان شاریپوف از تاجیکستان کشتی بگیرد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه‌ یازده بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد مقابل گوانگ اوک کیم از کره جنوبی با نتیجه‌ هفت بر صفر به پیروزری رسید. کریمی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل اونوربات پوریجاو دارنده مدال نقره جهان از مغولستان با نتیجه‌ یازده بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه‌ یازده بر صفر به پیروزی سید وی در دور دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه‌ پنج بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله مقابل کانگ جین نام از کره جنوبی به پیروزی رسید و فینالیست شد.
کد مطلب : ۱۲۷۶۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.