۰

اعطای وام بلاعوض به هر خانوار زلزله زده در بجنورد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲
به گزارش عصر تعادل، علی ربیعی بعدازظهر یک‌شنبه در بازدید از روستای زلزله‌زده قصر قجر خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین علاوه بر وام بلاعوض، ۱۵ میلیون تومان بیمه خسارت توسط استانداری خراسان شمالی و  به هر خانوار روستایی مبلغ ۵ میلیون تومان و به هر خانوار شهری مبلغ ۶ میلیون تومان وام کم بهره اعطا می‌شود.

ربیعی افزود: بازپرداخت این میزان وام، ۱۵ ساله و با بهره ۴ درصد برای زلزله‌زدگان خراسان شمالی است.

وی تصریح کرد: تعداد خانوارها و همچنین بازرسی کامل از تمام مناطق زلزله‌زده باید انجام و تا ۲۴ ساعت آینده گزارش‌ها ارائه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تلاش داریم هرچه سریع‌تر زندگی مردم به شرایط بهتر بازگردد و قطعاً تمامی خانه‌ها با مقاومت بالا و حتی بهتر از قبل ساخته می‌شود.

ربیعی گفت: چادر به‌اندازه کافی برای زلزله‌زده‌ها وجود دارد که بر اساس نیازسنجی بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: غذای گرم و تمام امکانات بهداشتی باید هرچه سریع‌تر بین زلزله‌زدگان توزیع شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: طعم تلخ زلزله را حس می‌کنم چراکه ۸۰ درصد از اقوام خود را در زلزله بوئین‌زهرا ازدست‌داده‌ام و اکنون احساس این مردم زلزله‌زده را درک می‌کنم.

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دلجویی از مردم روستای لنگر به این روستا سفر کرد و سپس برای عیادت از مصدومان زلزله شامگاه گذشته به بیمارستان امام علی (ع) رفت.
کد مطلب : ۱۲۷۷۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.