۰

هاشمی:‌ اجازه بداخلاقی در شعب اخذ رای را نداریم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
به گزارش عصر تعادل، استاندار تهران گفت: وقتی یک هدف مبنی بر حضور حداکثری و صیانت از آرا باشد اجازه برخود جز از مسیر قانونی را نمی‌هیم و حق بداخلاقی در شعب اخذ رای نداریم. 
 
سیدحسین هاشمی در گردهمایی مشترک بازرسان و فرمانداران انتخابات استان تهران، گفت: اجازه ندهید در داخل شعب اخذ رأی بحث پیش آید و تلاش کنید با آرامش کامل  و سعه صدر با مردم  برخورد شود. نباید پرخاشگری صورت گیرد. آنها مهمان شما هستند و باید احترام کامل به آنها گذاشته شود. 
 
استاندار تهران خطاب به بازرسان و فرمانداران استان تهران گفت:‌ وظیفه شما اجرای قانون و صیانت از آرای مردم که حق الناس هست، است. همه باید تلاش کنیم مردم به پای صندوق رای بیابند چرا که امنیت ما و آینده فرزندان را در پی دارد. آنچه که نظام را تا امروز توانسته در قبال کشورهایی استکباری موفق کند، حضور مردم در پای صندوق رای است. 
 
او تاکید کرد: آنچه ما را در دنیا عزتمند کرده و قدرت داده، حضور مردم در پای صندوق رای است. 
 
استاندار تهران با بیان اینکه تعامل، همکاری و اعتماد شعار من از روز اول در مسیر کاری بوده است، اظهار کرد: وقتی یک هدف مبنی بر حضور حداکثری و صیانت از آرا باشد اجازه برخود جز از مسیر قانونی را نمی‌هیم و حق بداخلاقی در شعب اخذ رای نداریم. 
 
هاشمی گفت: تاکنون مشکل امنیتی و گزارش نشده اگر هم موردی بوده به مسائل حاشیه‌ای مربوط می‌شود. 
کد مطلب : ۱۲۷۸۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.