۰

لطف داوران اسپانیا به کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳
به گزارش عصر تعادل، به نقل از موندو دپورتیوو، قضاوت‌های داوران به نفع رئال مادرید در این فصل باعث شده است که زین‌الدین زیدان همچنان به فتح لالیگا امیدوار باشد.

شب گذشته (یکشنبه) نیز اونادیانو ماینکو این موضوع را نشان داد. داور دیدار رئال مادرید و سویا خطای کریستانو رونالدو را نادیده گرفت و به مهاجم مادرید کارت زرد نشان نداد. اگر این اتفاق رخ می‌داد، رونالدو نمی‌توانست چهارشنبه شب تیمش را در دیدار حساس برابر سلتاویگو همراهی کند. این بازی عقب افتاده تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لالیگا خواهد داشت.

رونالدو دوباره حرکات غیرورزشی خود را شب گذشته در زمین نشان داد. او در دقیقه ۳۲ زمانی که بازی دو بر صفر به نفع مادرید بود، با دست به صورت کلمنت لانلگه ضربه زد. داور به این صحنه نزدیک بود اما نه خطا گرفت، نه کارت زرد داد و نه او را اخراج کرد. در تصاویر تلویزیونی شدت خطای مهاجم پرتغالی کاملا مشخص بود.

البته در گذشته نیز داوران خطاهای رونالدو را نادیده گرفته بودند. او در فصل گذشته ۶ بار به بازیکنان حریف ضربه زده بود. در این فصل نیز چهار بار اتفاق افتاده است. او به مارسل اشملسر (بازیکن دورتموند) پشت پا ضربه زد و سپس در داربی به کوکه و برابر رئال بتیس به سبایوس آسیب رساند.

علاوه بر داوران کمیته انضباطی نیز نسبت به این حرکات غیرورزشی بی‌تفاوت بوده است.
کد مطلب : ۱۲۷۸۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.