۰

تدابیر امنیتی برای حفاظت از ترامپ در فلسطین

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۵
به گزارش عصر تعادل، در آستانه سفر دونالد ترامپ به سرزمین های اشغالی و دیدار با قاتلین مردم مظلوم و غاصبین سرزمین فلسطین، تدابیر شدید امنیتی برای حفاظت از رئیس جمهور آمریکا به اجرا درآمده است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار نیروی امنیتی و پلیس صهیونیست تأمین امنیت سفر دو روزه ترامپ به سرزمین های اشغالی را برعهده خواهند داشت.

بر این اساس، بعد از فرود پرواز حامل رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه «بن‌گوریون» (Ben-Gurion)، وی با بالگرد به قدس اشغالی انتقال داده شده تا با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کند.

سخنگوی پلیس رژیم اسرائیل همچنین گفته است که با «شین بت» (Shin Bet) نهاد امنیتی این رژیم در همکاری عملیاتی بوده و نیز تعداد زیادی از مأموران مخفی را نیز در میان جمعیت مستقر کرده است.

به گزارش شبکه ۲ رژیم صهیونیستی، همچنین ۹۰۰ خدمه، ۵۶ خودرو شامل ۱۴ لیموزین، رئیس جمهور آمریکا را در این سفر همراهی خواهند کرد.

گفتنی است، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته درباره اهداف سفر آتی ترامپ به عربستان، فلسطین اشغالی و واتیکان گفته بود: هدف از سفرِ ترامپ، اتحاد علیه ایران است.
کد مطلب : ۱۲۷۹۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.