۰

چمنیان: آماده حضور پر قدرت در جام جهانی می‌شویم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲
به گزارش عصر تعادل، عباس چمنیان در نشست خبری خود در پانداکاپ درباره مراحل آماده سازی تیم نوجوانان  ایران برای حضور در این مسابقات، اظهار کرد: بعد از مسابقات آسیایی که منجر به کسب مقام دوم آسیا شد من 50 درصد تیم را تغییر دادم. در این تورنمنت نیازمند بازسازی تیمی و همچنین کسب تجربیات جدید هستیم تا برای جام جهانی آماده تر شویم.

وی در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مبنی بر این که تیم نوجوانان ایران با بازیکنانی که یک سال از بازیکنان سایر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کوچک‌تر هستند در پانداکاپ شرکت کرده و این موضوع آیا برای تیم ایران مفید است یا نه، خاطر نشان کرد: ما نیاز داریم با حریفان قدرتمند روبرو شویم.به طور حتم این تورنمنت به خوبی ما را به هدف‌مان خواهد رساند تا مهیای حضور پرقدرت در جام جهانی شویم.

در این نشست خبری، سرمربی آلمانی تیم نوجوانان چین هم حضور داشت و به حاضران گفت‌:  تیم ایران با بازیکنان متولد سال ٢٠٠٠ وارد این مسابقات شده است. آنها آمده اند که از فوتبال لذت ببرند. در فوتبال اگر فقط به دنبال نتیجه‌ باشید لذت نخواهید برد.
کد مطلب : ۱۲۷۹۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.