۰

چرخابی: سپاهان باید بازیکنانش را تقویت کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
به گزارش عصر تعادل، حسین چرخابی در خصوص حضور کرانچار در تیم فوتبال سپاهان و تاثیر آن روی این تیم اظهار داشت: سرمربی نقش بسیار مهمی در یک تیم دارد ولی از آن مهمتر ابزاریست که یک مربی به آن احتیاج دارد و این ابزار هم بازیکن است.

وی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس در فصلی که گذشت بالای سپاهان بودند و الان هم بازیکن‌های خیلی خوبی می‌گیرند و به فکر تقویت تیمشان هستند و سپاهان هم اگر می‌خواهد سپاهان باشد باید بازیکنانش را تقویت کند تا کرانچار فکری که در سر دارد را عملی کند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: تماشاگران سپاهان وقتی این تیم را قبول می‌کنند که قهرمانی داشته باشد. سپاهان پر افتخارترین تیم فوتبال ایران است و تماشاگران این تیم هم قطعا توقع بالایی دارند و از این تیم قهرمانی می‌خواهند که این موضوع با بازیکن خوب میسر می‌شود.

چرخابی در پاسخ به این سوال که حسینی در ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته یا با آمدن قلعه‌نویی به این تیم، وضعیت ذوب‌آهن بهتر می‌شود، تصریح کرد: ذوب‌آهن در فصلی که گذشت شرایط متعادلی داشت و در میانه‌های جدول حضور داشت ولی حسینی به عنوان یک مربی جوان خوب کار کرد.

وی در پایان گفت: قلعه‌نویی هر جایی برود به دنبال قهرمانی است و با این اوضاع ذوب‌آهن 2 راه دارد؛ یا با همین شرایط ادامه دهد و یا هزینه زیادی پرداخت کند و قلعه‌نویی را به‌ خدمت گیرد و در سطح قهرمانی بازی کند.
کد مطلب : ۱۲۸۰۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.