۰
کلینزمن:

لیونل مسی، لیاقت قهرمانی جام جهانی را دارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۶
به گزارش عصر تعادل، یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان ابراز امیدواری کرد مسی تا پیش از اتمام دوران فوتبالش با آرژانتین فاتح جام جهانی شود.
 
مسی در سه دوره جام جهانی برای آرژانتین به میدان رفته ولی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. آخرین بار سال 2014 بود که آرژانتین در فینال مغلوب آلمان شد.
 
مسی را به این متهم می کنند که در تیم ملی کشورش درخشش بارسلونا را ندارد. او پس از کوپا آمه ریکای سال گذشته از فوتبال ملی خداحافظی کرد اما سپس پشیمان شد و عنوان کرد که برای رساندن آرژانتین به جام جهانی روسیه و سپس کسب عنوان قهرمانی، از تصمیم خداحافظی خود منصرف شده است.
 
یورگن کلینزمن که سال 90 با آلمان و پس از مغلوب کردن آرژانتین فاتح جام جهانی شد، علاقه دارد تا مسی نیز لذت کسب این عنوان را بچشد.
 
لیونل مسی، لیاقت قهرمانی جام جهانی را دارد
 
او در مصاحبه با وبسایت گل گفت:« بازیکنی مثل مسی با این همه افتخار، نیاز دارد تا یک قهرمانی در جام جهانی در کارنامه اش داشته باشد و او لیافت این مهم را نیز دارد. دوست دارم مسی به این افتخار دست یابد.»
 
سرمربی سابق تیم ملی آلمان و آمریکا ادامه داد:« من همیشه مسی را تحسین کرده ام؛ همانطور که مارادونا را ستوده ام. بارها روبروی مارادونا بازی کرده ام، در بازی های اینتر-ناپولی و نیز تیم ملی آلمان-آرژانتین.
 
او بازیکنی بود که می دانست قبل از اینکه توپ به وی برسد، چه کاری باید انجام دهد. مارادونا چیزهایی در زمین فوتبال می دید که دیگر بازیکنان نمی دیدند. او در زمین یک هنرمند به تمام معنا بود. مسی در سوی دیگر یک بازیکن کمال گراست. شخصیت بزرگ و فروتنی دارد و نقطه قوتش گل های زیادی است که به ثمر می رساند.»
کد مطلب : ۱۲۸۰۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.