۰

امید فیفا به کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۹
به گزارش عصر تعادل، فیفا امیدوار است مهاجم تیم ملی پرتغال در جام کنفدراسیون ها حضور داشته باشد.
 
 به نقل از آس، جام کنفدراسیون‌ها از اواخر خرداد ماه در روسیه آغاز خواهد شد. تیم ملی پرتغال یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌هاست. حضور کریستیانو رونالدو در این بازی‌ها مشخص نیست و فیفا امیدوار است این بازیکن در جام کنفدراسیون‌ها پرتغال را همراهی کند چون می‌تواند موفقیت زیادی کسب کند. جذابیت این بازی‌ها در نبود ستاره پرتغالی خیلی کم خواهد شد و فیفا از آن ضربه مالی خواهد خورد.
 
از طرفی تیم ملی آلمان در این جام قرار نیست همه ستاره‌هایش را همراه داشته باشد و تنها مانوئل نویر حضور خواهد داشت. البته شیلی قصد دارد با تمام قدرت پا به این رقابت‌ها بگذارد. این تیم از الکسیس سانچس و آرتورو ویدال بهره خواهد برد. دیگر تیم‌های حاضر همچون کامرون، روسیه، استرالیا، مکزیک و نیوزلند ستاره‌ای ندارند. به همین خاطر حضور رونالدو برای این بازی‌ها حیاتی است.
 
تنها دلیلی که مانع از حضور مهاجم پرتغالی خواهد شد شرایط جسمانی‌اش است. البته او در انتهای فصل در وضعیت خوبی قرار دارد و در بازی‌های اخیر برای رئال مادرید هت تریک کرده است. همچنین در  آخرین دیدار برابر سویا دو گل به ثمر رساند. علاوه بر این رونالدو نسبت به تیم ملی کشورش وفادار است و دوست دارد پیش از جام جهانی یک جام دیگر را بالای سر ببرد. او می‌تواند در غیاب لیونل مسی یک عنوان دیگر به افتخاراتش بیفزاید.
 
رونالدو پیش از جام کنفدراسیون‌ها سه بازی پیش‌رو دارد و به احتمال فراوان در همه دیدارها به میدان برود چون آن‌ها برای مادرید اهمیت زیادی دارند و می‌توانند دو جام را فتح کنند. تصمیم مهاجم پرتغالی برای همراهی تیم ملی پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا (سیزدهم خرداد) مشخص خواهد شد. او شاید تصمیم بگیرد استراحت کند و به جام کنفدراسیون‌ها نرود. اگر رونالدو در شرایط جسمانی خوبی قرار نداشته باشد ترجیح می‌دهد ریسک نکند و برای فصل آینده با آمادگی کامل در رقابت‌های باشگاهی حضور داشته باشد. همچنین در پایان فصل آینده جام جهانی را پیش‌رو خواهد داشت و به نظر می‌رسد آخرین فرصتش برای کسب این جام خواهد بود.
کد مطلب : ۱۲۸۰۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.