۰

نامه کارگران معدن آزادشهر به رییس جمهور

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴
به گزارش عصر تعادل، جمعی از بازماندگان و کارگران معدن زغال سنگ آزادشهر در نامه ای به رییس جمهور با ابراز گلایه از آنچه که سوءاستفاده عده ای از بی نظمی و به تبع آن بی احترامی به دکتر روحانی در جریان سرکشی ایشان از معدن نامیدند؛ تشکر خود را از توجه دولت به مشکلات خود نیز ابراز داشتند.
 
در این نامه که تصویری از آن برای خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان نمابر شده آمده است: ما کارگران زحمت کش معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر از اینکه جنابعالی تصمیم به سفر و حضور در معدن گرفته و احساس همدری کردید تقدیر و تشکر داریم؛ کار در معدن بخصوص زغال سنگ جزء سخت ترین مشاغل دنیا است و کارگران معدن مظلوم واقع شده اند.
 
در ادامه نامه کارگران معدن آزادشهر به رییس جمهور که حدود 45 نفر آن را امضا کرده اند، آمده است: از اینکه برخی افراد سودجو و هدایت شده موجب بی نظمی و به هم زدن جو معدن شدند که این حرکت باعث بی احترامی به حضرتعالی و بی حرمتی به متوفیان و بازماندگان و کارگران معدن شد؛ ضمن شرمندگی از این اتفاق تشکر خود را حرکت انسان دوستانه حضرتعالی اعلام می نماییم.
 
نامه کارگران معدن آزادشهر به رییس جمهور
 
به گزارش ایرنا بر اثر حادثه انفجار معدن آزادشهر که مقارن ظهر چهارشنبه 13 اردیبشهت ماه جاری رخ داد 43 تَن جان باختند و 73 کارگر نیز مصدوم شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی یکشنبه 17 اردیبهشت در سفری چند ساعته به شهرستان آزادشهر با خانواده های جان باختگان حادثه معدن زغال سنگ دیدار و گفت و گو کرد.
 
دکتر روحانی همچنین با حضور در محل معدن از نزدیک با نیروهای امداد و نجات و کارگران این معدن نیز دیدار و گفت و گو کرد و در سخنانی بر لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با خاطیان حادثه انفجار معدن آزادشهر تاکید و دستورات لازم برای بررسی مسائل و مشکلات کارگران و خانواده های جانباختگان را صادر کرد.
کد مطلب : ۱۲۸۰۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.