۰

ستاره آرژانتينى بازيگر جديد فيلم فرهادى

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
به گزارش عصر تعادل، اصغر فرهادی کارگردان برنده دو جایزه اسکار قرار بود برای شرکت کردن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کن و صحبت با خریداران احتمالی فیلم تازه‌اش به فرانسه سفر کند.
 
تازه‌ترین اخبار از فیلم تازه فرهادی

 زبان فیلم تازه اصغر فرهادی اسپانیایی است و پیش از این اعلام شده بود که پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم در آن بازی می‌کنند. ریکاردو دارین ستاره آرژانتینی سینمای جهان دیگر بازیگر این فیلم است. فیلمبرداری این اثر سینمایی از اواسط ماه اوت در شهر مادرید پایتخت اسپانیا آغاز می‌شود.
 
تازه‌ترین اخبار از فیلم تازه فرهادی
 
 
دارین در فیلم تازه فرهادی نقش همسر پنه‌لوپه کروز را بازی می‌کند. فیلم تازه اصغر فرهادی درامی خانوادگی و تریلری روانشناسانه است که در آن ماجرای دزدیدن یک دختر جوان به آشکار شدن رازهای خانواده ختم می‌شود.  

در هر صورت آنچه مشخص است کمپانی ال دسئو بیش از این تهیه‌کننده این اثر سینمایی نخواهند بود.

این پروژه که بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون دلار هزینه دارد، حاصل همکاری فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خواهد بود. الکساندر ماله‌گی از کمپانی فرانسوی «ممنتو فیلم»، آلوارو لونگوریا از کمپانی اسپانیایی «استالوارتس مورنا فیلم» و آندریا اوچیپنتی از کمپانی ایتالیایی «لاکی رد» خواهد بود.

فرهادی فیلمنامه این اثر را به زبان فارسی نوشته و پس از آن به زبان اسپانیایی ترجمه شده است. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای تجاری‌ترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است که از میان آن‌ها  می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلمبرداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد.

الکساندر ماله‌گی تهیه‌کننده «گذشته» و «فروشنده» درباره فیلم جدید فرهادی گفت: «این فیلم سومین همکاری من و فرهادی پس از «گذشته» و «فروشنده» است. من همچنان شیفته قدرت و ظرافت کارهای او هستم. در فیلم جدید داستانی هیجان‌انگیز، لوکیشن‌های فوق‌العاده و بازیگرانی درجه یک در اختیار داریم. این اثر تجارتی‌ترین فیلم فرهادی تا کنون است و من دنبال جذب حداکثر میزان تماشاگران هستم.»
کد مطلب : ۱۲۸۱۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.