۰

پیام صادقیان در تیررس یک تیم لیگ برتری سوئد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
به گزارش عصر تعادل، پیام صادقیان از جمله استعدادهای خوب فوتبال ایران در سال های اخیر بود اما مسائل حاشیه ای باعث شد تا این بازیکن آنطورکه باید نتواند به اهدافش در فوتبال ایران برسد.

صادقیان پس از جدایی از پرسپولیس به تیم نفت رفت که در آن تیم چندان موفق نبود این بازیکن پس از جدایی از نفت در تیم صبای قم هم نتوانست به اهدافش برسد. او در لیگ شانزدهم به تیم ماشین سازی تبریز رفت تا در آن تیم بتواند به روزهای خوبش بازگردد اما با وجود اینکه ماشین سازی امسال به لیگ یک سقوط کرد، اما پیام صادقیان یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود.

این بازیکن پس از پایان لیگ شانزدهم با پیشنهادی از سوی یک تیم سوئدی مواجه شده است. این در حالی است که رقم پیشنهادی باشگاه سوئدی به بازیکن سابق پرسپولیس چندان مطلوب نیست. 

باید دید که صادقیان حاضر می شود با پول کمتر راهی لیگ سوئد شود یا در ایران به فوتبالش ادامه خواهد داد. این در حالی است که صادقیان چند سال پیش و در سال اول حضور در پرسپولیس فرصت حضور در فوتبال اروپا و باشگاه دورتموند را داشت که این پیشنهاد را رد کرد.
کد مطلب : ۱۲۸۱۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.