۰
قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا؛

ایران مغلوب چشم بادامی‌ها شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
به گزارش عصر تعادل،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ژاپن رفت و در پایان مغلوب این تیم شد.
 
 دومین روز ازمرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا امروز (چهارشنبه) با دیدار دو تیم ایران و ژاپن به پایان رسید.
 
در این بازی ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۲ برابر چشم بادامی‌ها مغلوب شدند.
 
این بازی در حالی برگزار شد که بازیکنان سرعتی ژاپن دفاع ایران را تحت فشار قرار داده و با اسپک‌های قدرتی خود امتیازهای زیادی از تیم ایران گرفتند.
 
شبنم امینی، نگین شیرتری، فرناز اسماعیلی، تهمینه درگزنی، آیتک سلامت و هاله متقیان(لیبرو) ترکیب اصلی تیم ایران را در این بازی تشکیل دادند اما سیما صدیقی (سرمربی تیم ملی ایران) همان طورکه از قبل اعلام کرده بود از بازیکنان ذخیره نیز در این بازی استفاده کرد.
 
قضاوت این دیدار بر عهده (سیوکیت) از ماکائو به عنوان داور اول و (چیویوته) از چین تایپه به عنوان داور دوم بود.
 
تیم ملی والیبال زیر ۲۳ بانوان ایران در مرحله دوم این رقابت‌ها برابر تیم‌های ویتنام و ژاپن شکست خورد و با توجه به این که در مرحله مقدماتی برابر مالزی به پیروزی رسیده بود، نتیجه این برد در این مرحله محاسبه می‌شود و به این ترتیب تیم ایران به عنوان تیم سوم گروه خود در مرحله بعد باید به مصاف تیم چین‌تایپه برود.
کد مطلب : ۱۲۸۱۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.