۰

خبر انتخاب سرمربی موقت ملوان صحت ندارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
به گزارش عصرتعادل، باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار  اطلاعیه ای رسما شایعات اخیر مربوط به انتخاب سرمربی موقت و اغاز تمرینات را تکذیب کرد.
 
 به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی در رابطه با شایعات مربوط به انتخاب سرمربی موقت در این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.
 
درپی انتشار خبر شروع تمرینات و انتصاب سرمربی موقت برای تیم ملوان،  اعلام می شود که تاکنون هیچ تصمیمی برای شروع تمرینات و انتصاب سرمربی صورت نگرفته و باشگاه در حال رایزنی و اخذ برنامه از  گزینه های مورد نظر است و اعلام اسامی مختلف و خبر توافق برای هدایت موقت و شروع تمرینات تیم به هیچ عنوان صحت ندارد. اگر پیش از انتخاب سرمربی تمرینات اغاز شود به همراه وضعیت موجود بازیکنان تحت قرارداد و زیر نظر مربی بدنساز تیم خواهد بود.
 
لذا هرگونه خبری دراینباره از سوی باشگاه کاملا تکذیب می شود و از هواداران و رسانه ها می خواهیم برای دریافت اخبار و اطلاعات صحیح به سایت و کانال رسمی باشگاه ملوان مراجعه کنند.
کد مطلب : ۱۲۸۱۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.