۰

قوره‌جیلی به نیمه‌نهایی رفت/شکست فلاح،‌ زیدوند و گرمسیری

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
قوره‌جیلی به نیمه‌نهایی رفت/شکست فلاح،‌ زیدوند و گرمسیری
به گزارش عصر تعادل،‌ رقابتهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز پنجشنبه با حضور مدعیان این اوزان در باکو آغاز شده که نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا از آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد. زیدوند باید منتظر فینالیست شدن این حریف باشد تا او هم بتواند برای مدال برنز بجنگد.
در وزن ۷۵ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های اروپایی از آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر یک مغلوب حریف شد.گرمسیری باید در انتظار رسیدن فرنگی‌کار آذری به فینال باشد تا بتواند به مبارزات خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر حامیه حسن از لبنان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با  عثمان ایلدریم قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه کشتی خواهد گرفت.
کد مطلب : ۱۲۸۲۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.