۰

تارانتینو بسیار پر استعداد اما دیوانه است!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
به گزارش عصر تعادل، یک سال پس از مرگ مایکل چیمینو سینماگر مشهور آمریکایی که فیلم چندین و چند اسکاری «شکارچی گوزن» و همچنین «دروازه بهشت» را ساخت، مشخص شده است که او کوئن تین تاران تینو سینماگر غیر متعارف ۲۵ سال اخیر آمریکا را فردی بسیار مستعد اما دیوانه می دانسته است!
 
 خالق «پالپ فيكشن» از نگاه چيمينوي فقيدتارانتینو بسیار پر استعداد اما دیوانه است!
 
 
در کتابی تازه که پیرامون مایکل چیمینو و دستاوردها و اظهاراتش منتشر شده، خالق فیلم های خبرساز «سال اژدها» و «ماسک» درباره تاران تینو که امثال «پالپ فیکشن» و «بیل را بکش» را در کارنامه اش دارد، گفته بود: «این لعنتی، هر فیلمی را که در تاریخ سینما ساخته شده، دیده و در نتیجه به جملات و اتفاقاتی در آنها اشاره می کند که کمتر کسی شنیده و برق از سر همگان می پراند. تاران تینو سالها در یک مغازه فروش و کرایه نوارهای ویدیویی فیلم ها کار می کرد و تمام آن فیلم ها را همان جا دیده است. او واقعا آدمی فوق العاده و کاملا مطلع از رویدادهای سینما است و حرف های با نمکی می زند اما عقل درست و حسابی ندارد و در نتیجه من نمی فهمم که اصلا چه می گوید. بارها در فیلم های او دقیق شده و از خلاقیت های لحظه ای او لذت برده ام اما هر طور که به او نگریسته ام، اثری از یک عقل سلیم و منصف ندیده ام. او هنرمند باهوشی است که به سبب قاطی شدن افکارش و شدت ارادتش به برخی فیلم ها و سوژه ها و آدم های معروف جهان هنر، تبدیل به یک مرد دیوانه شده است که شاید برای سایرین آزار رسان نباشد اما نمی توان او را فارغ از عنصر تفکرات غیر طبیعی اش سنجید و این دو فاکتور را از یکدیگر تفکیک نکرد. مگر این که تاران تینو را آن قدر دوست داشته باشید که بخواهید چشم به روی این حقیقت ببندید و من به این قماش تعلق ندارم.»
کد مطلب : ۱۲۸۲۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.