۰

شغل مخفی پادشاه هلند لو رفت!

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۳
به گزارش عصر تعادل، "ویلم الکساندر"، پادشاه هلند فاش کرد که در 21 سال گذشته در کنار پادشاهی این کشور، به شغل دوم خلبانی هواپیما در پروازهای داخلی مشغول بوده است.
 
پادشاه هلند اعلام کرد وی بطور مخفیانه ماهی دوبار خلبانی هواپیماهای مسافربری را بر عهده داشته است. با وجود آنکه مسافران احتمالا از روی صدای وی او را می شناختند، اما تا کنون کسی این مسئله را فاش نکرده بود. البته او در پروازها نام خود را اعلام نمی کرد.
 
 شغل مخفی پادشاه هلند لو رفت!
 
وی در مصاحبه‌ای به روزنامه تلگراف گفت: به هرحال بیشتر مردم به آنچه خلبان می گوید توجهی ندارند.
 
طبق گزارش گاردین، آنچه که به پنهان ماندن این مسأله کمک کرده بود، اقداماتی بود که پس از وقایع 11 سپتامبر بوقوع پیوسته بود و به خاطر همین مسأله، دیدن خلبان به علت بسته بودن کابین خلبانی غیرممکن شده بود.
 
شغل مخفی پادشاه هلند لو رفت!
 
وی همچنین در خصوص جدایی میان امورات پادشاهی و شغل دوم خود به روزنامه تلگراف گفت: نمی توان مشکلات را از زمین به آسمان برد؛ بلکه می توان ارتباط را قطع و بر روی مسأله ای دیگر متمرکز شد.
 
گفتنی است پادشاه ویلم الکساندر سال 2013 تاجگذاری کرد. البته وی به تنهایی کشور را اداره نمی کند؛ بلکه بخش زیادی از اختیارات خود را به پارلمان واگذار کرده است. هلند کشوری با یک نظام حکومتی پارلمانی است که اکثریت پارلمان، دولتی با اختیارات گسترده را برای اداره کشور در کنار پادشاه انتخاب می‌کنند.
 
شغل مخفی پادشاه هلند لو رفت!
کد مطلب : ۱۲۸۴۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.