۰

کشف موادمخدر شیشه از یک دستگاه خودرو در میاندورود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲
به گزارش عصرتعادل به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" ذات الله رضوانی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر و ورود موادمخدر صنعتی از استان های همجوار با یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به تهیه وتوزیع موادمخدر صنعتی به نام های " ب- ح"و زنی به نام"ر- الف" دریافتند، این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به ورود موادمخدر صنعتی از استان های همجوار به داخل استان می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، اظهار داشت: ماموران با دریافت این اطلاعات و هماهنگی قضائی در عملیاتی پلیسی با ایجاد ایست و بازرسی، خودروی متهمان را حین تردد در یکی از معابر اصلی شهری متوقف کردند.
سرهنگ رضوانی، افزود: ماموران در ادامه با بازرسی از خودروی متهمان بیش از 200 گرم شیشه را که بطرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: در این خصوص متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
کد مطلب : ۱۲۸۵۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.