۰

مادورو معترضان به عملکرد خود را فاشیست خواند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
مادورو معترضان به عملکرد خود را فاشیست خواند
به گزارش عصر تعادل، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا با اشاره به جنبش حاکم سوسیالیست که توسط هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید این کشور به راه افتاد، گفت: فردی در جریان این راهپیمایی اعتراضی به اتهام اینکه حامی دولت بود، به آتش کشیده شد مورد ضرب و شتم قرار گرفت و نزدیک بود او را اعدام کنند.
شاهدان این رخداد می گویند معترضان این مرد را به سرقت متهم کردند.
حدود 100 نفر که در جریان تظاهرات ضد دولتی علیه مادورو حضور داشتند این مرد را احاطه کرده و با ریختن بنزین رویش او را به آتش کشیدند. این اتفاق در شرق کاراکاس و در منطقه پلازا آلتامیرا رخ داد. همچنین با وجود اینکه برخی از معترضان می گفتند این مرد باید کشته شود، دیگران به وی کمک کرده و جانش را نجات دادند.
مادورو فرد مضروب را "اورلاندو فیگوئرا" 21 ساله نامید که بخاطر جراحات وارده در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.
رئیس جمهوری ونزوئلا در برنامه هفتگی خود در تلویزیون گفت: آتش زدن فردی که به نظر حامی سوسیالیسم و چاوز است مصداق بارز جرم با انگیزه انزجار و جنایت علیه بشریت است.
این رئیس جمهوری 54 ساله ونزوئلا همچنین گفت: معترضان به دنبال کودتای خشونت آمیز علیه من با کمک آمریکا هستند و به شدت علیه جنبش سوسیالیست مبارزه می کنند.
پیشتر مادورو این اقدامات از سوی معترضان را با رفتار نازی ها علیه یهودیان مقایسه کرده بود.
وی روز یکشنبه گفت:‌ ونزوئلا با یک کودتا روبرو است که به شدت عدم تحمل و انزجار تبدیل شده است و با فاشیسم دوران نازی ها برابری می کند.
اصلی‌ترین درخواست معترضان از مادورو برگزاری یک انتخابات است اما وی از درخواست آنها سرباز می زند.
کد مطلب : ۱۲۸۶۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.