۰

شکاری: هدف ما صعود از گروه است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
به گزارش عصر تعادل، جوانان ایران در حالی توانست بعد از 40 سال طعم اولین برد برابر رقبای خود در جام جهانی جوانان را بچشد که سازنده تک گل سه امتیازی تیم ملی رضا شکاری هافبک مستعد و آینده دار ذوب آهن بود. بازیکنی که در دو راهی اصفهان و روستوف روسیه با حاشیه های فراوانی دست به گریبان است.

رضا شکاری درباره برتری ایران برابر کاستاریکا گفت: «بازی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز را کسب کردیم. هدف ما صعود به مرحله بعدی است. آنالیزی که کرده بودیم برای شکست دادن کاستاریکا بود».

او ادامه داد: «همه تلاش می‌کنیم در دو بازی آتی هم امتیاز بگیریم و حتی برای کسب عنوان نخست گروه بجنگیم. ما این پتانسیل را داریم. ایران نشان داد جزو تیم های خوب جام جهانی است».

شکاری در پایان پیرامون شانس صعود ایران گفت: «همان طور که گفتم هدف نخست ما این است از گروه صعود کنیم.امیدواریم پس از صعود به مراحل بالاتر هم برویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.خوشبختانه برد مقابل کاستاریکا اعتماد به نفس خوبی به تیم اعطا کرد و حالا با انگیزه دو چندان به مصاف قهرمان آفریقا زامبیا می رویم».
کد مطلب : ۱۲۸۶۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.