۰

افشاگری واشنگتن پست درباره داماد ترامپ

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۶
به گزارش عصر تعادل، روزنامه واشنگتن پست با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود، نوشت: «جرد کوشنر»، داماد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، با وجود اعلام کناره‌گیری از فعالیت‌های تجاری،  همچنان 90 درصد اموال غیرمنقولش را حفظ کرده است.

این روزنامه در گزارشی به قلم ایمی بریتن، و جاناتان اوکنل در پایگاه اینترنتی خود نوشت: جرد کوشنر به عنوان مدیر اجرایی ارشد امپراتوری معاملات ملکی خانواده اش، قصد اجرای دو پروژه برج سازی در دو سوی خیابانی در جرسی سیتی واقع در ایالت نیوجرسی را داشت که با یک گذرگاه عابر به یکدیگر متصل می شوند.

اما وی پیش از پیوستن به کاخ سفید به عنوان مشاور بلندپایه پدر زنش –ترامپ- گفته بود که این دو طرح کاملاً مجزا از یکدیگر هستند. کوشنر سهم خود را در یکی از طرح‌ها فروخت و بالغ بر پنج میلیون دلار از سهام خود را در طرح دیگر حفظ  کرد.

کوشنر که به عنوان شخصیتی بسیار قدرتمند در کاخ سفید ظاهر شده است، حتی پس از کناره گیری از سمتش در شرکت خانوادگی، و تعهد برای ایجاد تمایز آشکار بین منافع شخصی و وظایف دولتی خود، همچنان حدود 90 درصد اموال غیرمنقولش را حفظ کرده است. ارزش اموال غیرمنقول فعلی کوشنر بین 132 تا 407 میلیون دلار است و وی را در موقعیتی قرار می دهد که می تواند از شرکت  خانوادگیش سود مالی کسب کند.

این اسناد حاکی از اقدامات پیچیده و مبهم کوشنر و وکلای وی است که این امکان را فراهم کرد تا وی بیشتر سرمایه گذاری های خارجی اش را حفظ کند و در عین حال از محدوده ای که از نظر رعایت ضوابط دولتی قابل قبول است، فراتر نرود.

این اسناد شامل صدها شرکت خصوصی است. برخی از سرمایه گذاری هایی که وی حفظ کرده است، تحت کنترل شرکت‌های صوری است که عملاً امکان ردیابی آن وجود ندارد؛ و کوشنر نیز از ارائه اطلاعات علنی درباره آنها خودداری کرده است.
کد مطلب : ۱۲۸۶۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.