۰

«رم» در آستانه سفر ترامپ، زرهی شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۹
به گزارش عصر تعادل،شهر رم پایتخت ایتالیا از امروز دوشنبه و در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چهره امنیتی و نظامی پیدا کرد و هرگونه تظاهرات ضد ترامپ نیز ممنوع اعلام شده است.

دونالد ترامپ پس از انعقاد قرارداد 110 میلیارد دلاری با عربستان سعودی در ریاض و ادای احترام به دیوار گریه در بیت المقدس فردا سه شنبه به همراه خانواده خود و در صدر هیاتی با حضور 'رکس وین تیلرسون' وزیر خارجه آمریکا ساعت 18:30 به وقت محلی (21 به وقت تهران) در میان تدابیر شدید امنیتی به رم سفر می کند.

ترامپ روز چهارشنبه پس از دیدار با پائولو جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا، پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها و 'سرجو ماتارلا' رئیس جمهور ایتالیا، رم را به مقصد بروکسل ترک می کند.

ایتالیا به منظور حفظ امنیت ترامپ از امروز تدابیرشدید امنیتی اتخاذ کرده است. نیروهای ویژه ضد تروریسم، تک تیراندازان و ماموران خنثی سازی بمب ، پلیس نظامی و ... برای تضین امنیت سفر رئیس جمهور امریکا بکار گرفته شده اند.

مراکز اجتماعی و دانشگاه های شهر رم از هم اکنون تحت نظارت پلیس قرار گرفته اند و هرگونه تظاهرات علیه ترامپ و حتی چسباندن پلاکارت های ضد رئیس کاخ سفید در مسیر عبور کاروان رئیس جمهوری آمریکا ممنوع اعلام شده است.

رئیس جمهوری امریکا پس از سفر به بروکسل در روز جمعه و شنبه در اجلاس سران جی 7 در شهر تائورمینا در جنوب ایتالیا شرکت می کند.
کد مطلب : ۱۲۸۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.