۰

مخالفان به همکار واقعی دولت تبدیل شوند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۷
مخالفان به همکار واقعی دولت تبدیل شوند
به گزارش عصر تعادل،محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: با پایان رقابت انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی آقای روحانی اکنون زمان همکاری برای ملت ایران است چون در دوران انتخابات همه با هم برای خدمت به کشور رقابت می کردند.
وی افزود: قطعا باید به منتخب مردم کمک شود تا بتواند وعده هایش به خصوص در بحث معیشت، اشتغال و خروج از رکود را اجرایی کند، البته از آن طرف نیز باید منتخب مردم شرایطی را ایجاد کند که منتقدان در کنار نقد راهکارهایی نیز ارائه کند.
نماینده فسا تاکید کرد که بیان نقد و تخریب صرف بدون ارائه راهکار شایسته نیست، بهتر است مخالفان دولت به ارائه برنامه ها برای حل مشکلات کشور بپردازند، چون رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه است و او نیز فضایی برای حرف زدن و شنیدن نقد منتقدان و مخالفانش ایجاد کند.
جمالی در پایان تاکید کرد: مخالفان درون نظام باید به یک همکار واقعی تبدیل شوند تا در نهایت شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم، موضوعی که منوط به ایجاد ظرفیت و پتانسیل لازم در کشور است.
کد مطلب : ۱۲۸۷۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.