۰

نامجومطلق: استقلال شادابی همیشه را نداشت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
به گزارش عصر تعادل، مجید نامجومطلق در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم استقلال مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی جذابی را شاهد نبودیم، اما خدا را شکر استقلال توانست بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و چشم امیدش به بازی برگشت باشد. به نظرم استقلال به دلیل این که تیمش کامل نبود و چند بازیکن تاثیرگذار را در اختیار نداشت، دچار مشکل شده بود و در خلق موقعیت ناتوان بود و نتوانست موقعیت خطرناکی داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم العین نیز در خط دفاعی خیلی خوب کار کرد و سعی می‌کرد موقعیتی به تیم استقلال ندهد و در این کار هم موفق بود. هدف تیم العین استفاده از ضد حمله‌ها بود. خوشبختانه استقلال در یک بازی‌ که خیلی برتر نبود، توانست پیروز شود. این پیروزی می‌تواند در بازی برگشت بسیار تاثیرگذار باشد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با تمجید از عملکرد تیم العین تصریح کرد: العین را تیم خوبی دیدم، آنها خط هافبک و مهاجمان خوبی داشتند، اعتقاد دارم این تیم در بازی برگشت برای جبران این شکست دست به بازی باز خواهد زد و ما می‌توانیم روی ضد حمله‌ها به این تیم ضربه بزنیم. این پیروزی می‌تواند کمک بسیاری به ما در بازی برگشت کند. 

نامجومطلق در ادامه تصریح کرد: تیم استقلال در این بازی شادابی بازی‌های گذشته را نداشت اما خوشبختانه پیروز شد. پیش‌بینی بازی سختی را در بازی برگشت برای استقلال دارم و باید بازیکنان این تیم توان بیشتری را بگذارند. امیدوارم استقلال برای بازی برگشت بازیکن محروم و مصدومی نداشته باشد. 
کد مطلب : ۱۲۸۷۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.