۰

آرشیو پست ها، ویژگی جدید اینستاگرام

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
به گزارش عصر تعادل، محمد کاملان: اینستاگرام ویژگی‌ جدیدی را برای آرشیو و مخفی کردن موقتی پست‌ها معرفی کرد، به کمک این ویژگی به جای پاک کردن پست می‌توانید آن‌را آرشیو کنید.
 
 اینستاگرام قابلیت آرشیو را برای مخفی کردن موقت پست‌ها معرفی کرد
 

حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده است که در اینستاگرام برای پاک کردن پستی که قرار داده‌اید مردد باشید، خوشبختانه اینستاگرام به فکر شما بوده است و اجازه می‌دهد تا از این پس به جای پاک کردن پست‌ بتوانید پست مورد نظر را آرشیو کنید.

کاربران اینستاگرام به دلایل مختلفی پست‌های خود را حذف می‌کنند، این امر ممکن است به دلیل نرسیدن پست به میزان مورد نظر لایکی باشد که کاربر انتظار داشته است، اما با این قابلیت جدید از این به بعد کاربر می‌تواند به جای حذف کامل پست آن‌ را به صورت موقت آرشیو کند. از قرار معلوم این ویژگی جدید از هم اکنون برای استفاده بعضی از کاربران قابل بهره‌برداری است و اینستاگرام به صورت رسمی عملیاتی شدن قابلیت آرشیو پست‌ها را از طریق وب‌سایت معتبر TechCrunch اعلام کرده است.

این امر باعث شده است کاربران در کنار انتخاب حذف پست‌ها قابلیت آرشیو کردن آن‌ها را نیز داشته باشند. لازم به ذکر است که این ویژگی از دید همگان مخفی شده است اما کاربر بسته به صلاحدید خود می‌تواند امکان آرشیو کردن پست‌ها را نمایان کند.
 
 اینستاگرام قابلیت آرشیو را برای مخفی کردن موقت پست‌ها معرفی کرد

فرآیند آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام نیز از آنچه فکرش را بکنید ساده‌تر است، برای اینکار کافیست تا کاربر بر روی آیکون سه‌ نقطه‌ای که در کنار پست‌ قرار گرفته‌ است ضرب انگشت کرده و گزینه Archive را انتخاب کنند. در این قسمت کاربر قادر است پست‌های آرشیو شده را با انتخاب آیکون ساعت که در بالا و سمت راست قرار گرفته است مشاهده نمایند. این کار به کاربر کمک می‌کند تا تمامی پست‌های آرشیو شده را به صورت فهرست‌وار بررسی کند.

این کار عملا کاربر را قادر می‌سازد تا نمایی کلی از پست‌های قدیمی خود در اینستاگرام داشته باشد. از طرف دیگر همان‌‌گونه که اشاره شد از این طریق کاربر می تواند پستی که لایک زیادی دریافت نکرده است را نیز به صورت موقت آرشیو کند.

اینستاگرام اعلام کرده است که قرار  است در چند ماه آینده دسترسی تمامی کاربران به قابلیت آرشیو پست‌ها را فعال کند. به این ترتیب در حال حاضر تنها کاربران کمی به این ویژگی دسترسی دارند و پس از اینکه قابلیت آرشیو پست‌ها امتحان خود را پس داد اینستاگرام این ویژگی را برای تمامی کاربران در چند ماه آینده فعال خواهد کرد.
کد مطلب : ۱۲۸۷۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.