۰

برگزاری جشن شکرگزاری انتخابات در کرمانشاه

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۳
به گزارش عصر تعادل، جشن شکرگزاری حماسه جاودان انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور هواداران حسن روحانی در ورزشگاه امام(ره) کرمانشاه برگزار شد.

اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، فعالین سیاسی و هواداران حسن روحانی، عصر امروز (دوم خرداد) برگزار شد، با تبریک انتخاب مجدد روحانی به عنوان رییس‌جمهوری گفت: درود بر شما کرمانشاهیان سلحشور و سرافراز که یک بار دیگر حماسه آفریدید. چهار سال پیش و در خرداد ۱۳۹۲ مردم استان کرمانشاه با رای ۶۲ درصدی به دکتر روحانی، همصدا با مردم دیگر نقاط کشور برای اداره کشور مسیر اعتدال، تدبیر و امید را برگزیدند. مردم کرمانشاه چهار روز قبل نیز در ۲۹ اردیبشهت ماه مجددا و این بار با رای ۶۸ درصدی به دکتر روحانی لبیک گفتند.

رازانی اظهار کرد: شما مردم کرمانشاه در انتخابات اخیر در لبیک به دعوت مرحوم آیت‌الله هاشمی و سیدمحمد خاتمی، رای قاطعی به دکتر روحانی دادید و در تمام شهرستان‌های استان رای اکثریت مردم به دکتر روحانی بود.

وی با بیان این که مردم کرمانشاه در دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری در رای به روحانی رتبه ششم کشور را داشتند، گفت: در این دوره انتخابات، کرمانشاهیان در رای به دکتر روحانی رتبه پنجم را بین همه استان‌های کشور کسب کردند.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از تمام افرادی که به موفقیت دکتر روحانی در انتخابات کمک کردند خصوصا دکتر جهانگیری، گفت: رقبای دکتر روحانی برای شکست او به دروغ و تخلف متوسل شدند اما درود بر شما که فریب نخوردید و به دکتر روحانی رای دادید.

وی افزود: آنها از دولت دکتر روحانی انتظار معجزه داشتند و در تبلیغاتشان وعده‌های دروغ دادند اما مردم ایران در روز انتخابات با رای قاطع به دکتر روحانی هوش و ذکاوت سیاسی بالای خود را به نمایش گذاشتند. با شناختی که از مدیریت، شجاعت و تدبیر دکتر روحانی سراغ دارم، می‌گویم که دولت دوم دکتر روحانی به مراتب از دولت اول او درخشان‌تر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان این که دولت قدرشناس مردم کرمانشاه خواهد بود، گفت: از صبح روز بعد از انتخابات کارمان را با عزمی جدی‌تر برای حل مشکلات استان آغاز کردیم و به امید خدا مسائل این استان یکی پس از دیگری حل خواهد شد و این استان در این چهار سال پیشرفت زیادی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سفر اخیر دکتر روحانی قرار بود کارخانه ایران‌خودروی کرمانشاه افتتاح شود که به دلیل کمبود وقت انجام نشد و مخالفین به دروغ گفتند این کارخانه آماده افتتاح نبوده؛ در حالی که ایران‌خودروی کرمانشاه در حال تولید است.

استاندار کرمانشاه گفت: راه‌آهن کرمانشاه نیز به سرعت در حال ساخت است و تا یک ماه آینده به دست رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

جلیل صحرایی، رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه نیز با تبریک پیروزی دکتر روحانی در انتخابات گفت: درود بر شما کرمانشاهیان که علیرغم مشکلات بسیار استان، روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق‌های رای آمدید و حماسه آفریدید.

وی از نقش‌آفرینی همه مردم استان از اهل تشیع گرفته تا اهل سنت در این پیروزی قدردانی کرد. صحرایی گفت: خواست‌های شما مردم کرمانشاه را به سمع رییس‌جمهور رساندم و مطمئن باشید رضایتمندی شما از رضایتمندی مسئولین برایم مهم‌تر است.

در این مراسم که با استقبال گسترده هواداران دکتر روحانی و به همت ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در استان برگزار شد، برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای موسیقی زنده برگزار شد.

جمعی از فعالین ستاد انتخابات رییسی و قالیباف در استان کرمانشاه نیز با حضور در این مراسم و با تقدیم شاخه‌های گل به مردم، برای رییس جمهور منتخب آرزوی توفیق کردند.
کد مطلب : ۱۲۸۸۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.