۰

کاهش نسبی دما تا روز پنج شنبه

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کاهش نسبی دما تا روز پنج شنبه
به گزارش عصر تعادل،مریم نادری در گفت و گو با خبرنگار، گفت: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به روز گذشته، در برخی ساعات به‌ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی- جنوب غربی انتظار می‌رود. این شرایط تا روز پنجشنبه کمابیش ادامه دارد و برخی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود همچنین دما تا روز پنجشنبه کاهش نسبی خواهد یافت.
وی ادامه داد: در روز جمعه(۵ خرداد) از سرعت باد کاسته می‌شود و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می‌رود و دما روند افزایشی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود همراه با افزایش نسبی غلظت ذرات معلق بر اثر وزش باد شدید و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار تا روز پنجشنبه، شاخص کیفی هوا به آستانه شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس برسد.
مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: شاخص امروز کیفی هوا منتهی به ساعت ۸ صبح ۶۷ و در شرایط سالم است.
کد مطلب : ۱۲۸۸۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.