۰

ایران بازی دو بر صفر برده را به زامبیا باخت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه دیدارهای گروه سوم جام جهانی زیر 20 سال کره‌جنوبی به مصاف زامبیا رفت و در دیداری که از ساعت 12:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی ججو آغاز شده بود، با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

رضا شکاری (7 و 49 - پنالتی) برای ایران گلزنی کرد و گل‌های زامبیا را ساکالا (54)، اِم‌وپو (59)، باندا (65) و داکا (71) به ثمر رساندند. ساکالا در دقیقه 50 این مسابقه از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر (عارف غلامی - 68)، محمدمهدی مهدی‌خانی (امیر روستایی - 80)، رضا شکاری، رضا جعفری (مهدی قائدی - 72)، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن و عارف آقاسی در این دیدار برای ایران بازی کردند.

زامبیا با این پیروزی 6 امتیازی شد تا به عنوان اولین تیم گروه سوم به مرحله حذفی صعود کند. دیگر دیدار این گروه از ساعت 15:30 بین کاستاریکا و پرتغال برگزار می‌شود. هر دو در بازی‌های اول شکست خورده بودند.

تیم ایران هم که در بازی قبل یک بر صفر از سد کارستاریکا گذشته بود 3 امتیازی است در سومین بازی خود روز شنبه آینده باید به مصاف پرتغال برود و برای صعود از گروه تلاش کند.
کد مطلب : ۱۲۸۸۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.