۰

خرمگاه: فکر و ذهن من و منصوریان یکی است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶
به گزارش عصر تعادل، محمد خرمگاه درباره دیدار برگشت مقابل العین امارات، وضعیت بازیکنان و ... صحبت‌ کرد.

* برتری یک بر صفر مقابل العین امارات، چقدر نشان می‌دهد که استقلال راه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را طی کرده است؟

هیچ راهی را طی نکرده‌ایم. می‌دانیم بازی سختی در العین خواهیم داشت، چرا که شناخت زیادی از حریف‌مان داریم. با نفت‌تهران رفت و برگشت مقابل العین بازی کردیم و می‌دانیم با چه خصوصیاتی بازی می‌کنند. بنابراین بازی سختی در بازی برگشت خواهیم داشت. در دیدار رفت، نفرات ما کامل نبودند و با وجود اینکه مصدومان به تیم اضافه شدند، اما به لحاظ بدنی صد در صد نبودند.  جابر انصاری، میلاد زکی‌پور و وریا غفوری از نظر بدنی شرایط ایده‌آلی نداشتند.

* برتری استقلال خوشحال‌کننده بود، اما چرا در مجموع خوب بازی نکرد؟

این مسئله به خاطر شرایط بازیکنان بود. ما وسط زمین دو بازیکنی کنار هم قرار دادیم که کمتر بازی کرده بودند. پست تخصصی سیدمجید حسینی دفاع وسط است، اما او را کنار فرشید باقری در پست هافبک دفاعی قرار دادیم. با این وجود، از تلاش‌ آنها راضی بودیم. هدف ما این بود که عقب زمین را سفت نگه داریم و گلی نخوریم. با اینکه روز خوبی به خصوص در نیمه اول نداشتیم، اما خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم. باز هم تأکید می‌کنم که هیچ چیزی برای صعود استقلال مشخص نشده است. برای بازی برگشت بازیکنانی چون جابر انصاری و زکی‌پور به آمادگی کامل می‌رسند، اما وضعیت ابراهیمی صد در صد نخواهد بود.

* در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده بود که مأمور مذاکره با بازیکنان مدنظر علیرضا منصوریان شده‌اید؟

چنین چیزی صحت ندارد. با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌ام و همه تمرکز ما به بازی با العین است. در ضمن، من دستیار منصوریان هستم و مذاکره کننده‌ها افراد دیگری هستند.

* اما به نظر نمی‌رسد تنها یک دستیار معمولی باشید و خیلی وقت‌ها علیرضا منصوریان گفته که با شما برای مسائل تاکتیکی و حتی جذب بازیکن مشورت می‌کند.

این موضوع نظر لطف منصوریان بوده و اینکه سر او خیلی شلوغ است. ما یک تیم هستیم، تیمی که 10 نفر عضو آن هستند، علی چینی، سیدصالح مصطفوی، فروزش، خانبان و علی مهاجر در این گروه هستند.

* نقش شما به گونه‌ای است که در برخی مواقع که منصوریان به بن‌بست فکری می‌خورد، شما تصمیم‌گیرنده اصلی هستید.

این موضوع به سلیقه کاری و اطمینان منصوریان به من بازمی‌گردد. اگر موفقیتی تاکنون حاصل شده، به خاطر این است که ذهن‌مان یکی است.

* در مقطعی برخی از پیشکسوتان استقلال از حضور شما در کادر فنی انتقاد می‌کردند. امروز چه صحبتی به این انتقادها دارید؟

انتقادی که سازنده باشد، استفاده می‌کنیم. کسی هم مغرضانه حرف بزند اما سازنده باشد استفاده می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۲۸۸۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.